Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 8, 112-124
Open Access Article
Місько Ганна
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:annysa1@rambler.ru
Титаренко Ірина
кандидат економічних наук, викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:irinatitarenko14@gmail.com
Місько Ганна, Титаренко Ірина. Стратегія розвитку управління ПрАТ «Київстар» на засадах корпоративної соціальної відповідальності. / Г. Місько, І. Титаренко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 8(260). – С. 112-124.
В роботі досліджено цілі та завдання управління, визначено розробку та запровадження поставлених завдань на довгострокову перспективу, які залежить від запровадженої системи та процесів стратегічного управління розвитком підприємства. У зв’язку із цим, ми проаналізували актуальні завдання, сформулювати стратегію розвитку та підвищити ефективність діяльності на підприємстві у відповідності з тенденціями стратегічного розвитку України. Досліджуючи стратегічне управління, можемо зробити висновок, що такий процес ґрунтується на прийнятті комплексу управлінських рішень та їх процесів стосовно деталізації заходів в складі загального напрямку розвитку підприємства. Вибір і формування стратегії потребує досконалого вивчення поточних результатів діяльності, дослідження короткострокових цілей та постановка довгострокового стратегічного напряму. Опрацьовуючи суттєві складові стратегії управління, основною складовою є соціальна корпоративна відповідальність. Застосування правил та умов корпоративної соціальної відповідальності у сфері телекомунікацій має вагоме значення. В роботі розглянуто соціальну відповідальність ПрАТ «Київстар». Систематизовано підходи науковців щодо визначення поняття «стратегія розвитку підприємства», висвітлено цілі сталого розвитку. Запропоновано власне бачення щодо важливості корпоративної соціальної відповідальності у формуванні стратегії розвитку підприємства. Доведено, що формування стратегії розвитку підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності обумовлена досягненням Цілей сталого розвитку до 2030 р. та «Стратегія розвитку України у період до 2020 року». Встановлено, що стратегія розвитку ПрАТ «Київстар» спрямована на досягнення цілей сталого розвитку № 4 «Забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх» та ЦСР № 13 «Вжиття невідкладних заходів щодо боротьби зі зміною клімату та його наслідками». Проаналізовано основні заходи, спрямовані на управління корпоративної соціальної відповідальності.
корпоративна соціальна відповідальність, підприємство, система, стратегія розвитку, стратегічне управління, управління, цілі сталого розвитку.
JEL classification: L190
УДК: 334.012.42:658.1