Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 9, 209-222

Open Access Article

Сучасні тенденції розвитку ринку спортивного одягу

Фіалковська Анастасія
кандидат економічних наук, викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:fian.od.ua@ukr.net

Ковальчук Іван
магістрант, Одеський національний економічний університет, e-mail:fian.od.ua@ukr.net

Цитувати статтю:

Фіалковська Анастасія, Ковальчук Іван. Сучасні тенденції розвитку ринку спортивного одягу. / А. Фіалковська, І. Ковальчук // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 9(261). – С. 209-222

Анотація

В наш час ступінь розвитку спортивних галузей здійснює значний вплив на розвиток суспільства, рівень і якість життя населення, соціальну та підприємницьку активність. Спорт, як засіб соціально-економічного зміцнення країни, проявляється майже в усіх сферах людської діяльності. Зокрема, в економічній сфері це підвищення попиту на послуги спортивних залів та фітнес-клубів, зростання продажів спортивної атрибутики, спеціалізованих продуктів харчування, спортивного одягу та взуття. Паралельно з цим постійно з’являються нові види спорту, а отже з кожним роком зростають і спортивні потреби. Зі структурного погляду, сегмент спортивного одягу утримує найбільшу частку світового ринку спортивних товарів. Для сучасної молоді популярність спортивного стилю одягу пов’язана вже не стільки з інтересом безпосередньо до спорту, скільки з модою на здоровий спосіб життя та поширенням відповідних тенденцій на ринок одягу. Отже й портрет споживача на вітчизняному ринку спортивного одягу сформувався під впливом таких чинників як конкуренція між вітчизняними і закордонними виробниками, збільшення впливу світової тенденції наслідування всесвітньо відомих особистостей, паралельне існування різних модних напрямів у різних соціальних групах. Ринок спортивного одягу в Україні, незважаючи на всі економічні негаразди, намагається утримувати поточні позиції. Звичайно, фінансова криза останніх років та зростання курсу долару унеможливила його розвиток. Проте для когось з підприємців ця обставина стала причиною банкрутства, в той час як для інших - поштовхом до активного розвитку. Зокрема, якщо донедавна практично всі спортивні магазини були орієнтовані виключно на продаж дорогих спортивних товарів відомих світових брендів, то в останні роки більшість продукції вже належить до середнього цінового сегменту. Розвитку цієї ніші також сприяє переміщення основної частки продажів з ринків з великою кількістю контрафактної продукції у магазини. Крім того, все більшим попитом користується продукція вітчизняних виробників.

Ключові слова

аналіз кон’юнктури, структура ринку, попит, пропозиція, експорт, імпорт, ціна.

JEL classification: R400

УДК: 339.138:687.14

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Андрейченко А.В. Аналіз ринкової кон’юнктури: навчальний посібник/ Горбаченко С.А., Кучеренко В.Р., Андрейченко А.В., Карпов В..А., Грінченко Р.В. - О: ОНЕУ, 2014.- 345 с.
  2. Беднарчук М. Проблеми формування асортименту спортивного взуття та одягу / М. Беднарчук, Б. Семак // Товари і ринки, 2018.- №1.- С. 35-38
  3. Аналіз ринку спортивного одягу та взуття [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.marketing.vc/
  4. Зламанюк Т. В. Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства [Електроний ресурс]. – Режим доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/evd/2011_2/25.pdf
  5. Цетнар Л. Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://visnykj.tneu.edu.ua/index.php/visnykj/article/viewFile/712/724
  6. Ткаченко Л.В. Аналіз ринку спортивних товарів України та можливі чинники його подальшого розвитку [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=32711

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->