Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2019, 1, 73-85

Open Access Article

Створення готельного оператора як важлива умова розвитку готельного бізнесу в Україні

Іванов Андрій
Candidate of Еconomic Sciences, Assistant Professor, Одеський національний економічний університет, e-mail:andriy5555@i.ua

Цитувати статтю:

Іванов Андрій. Створення готельного оператора як важлива умова розвитку готельного бізнесу в Україні. / А. Іванов // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2019. – № 1(264). – С. 73-85.

Анотація

В статті розглянуто питання створення в Україні готельного оператора як компанії готельного маркетингу, завданням якої є здійснення фокусного управління конкретним готелем чи готелями з метою підвищення його(їх) конкурентоспроможності та отримання від цієї діяльності прибутку. Світовий досвід функціонування готельних операторів приводить до висновків необхідності приходу до України відомих іноземних готельних операторів і неможливості в найближчому часі появи власних українських готельних операторів. Функціонування готельних операторів в Україні виявило певні проблеми, головними з яких є взаємовідносини українських готелів та управлінських компаній, які співпрацюють в умовах контракту на управління, тобто сукупності відносин, що містять набір правил, а також структурують в просторі та часі обмін між економічними агентами. Зокрема, контракт на управління варто розглядати не тільки як договір обміну правами та обов’язками, але і крізь призму сукупності норм та правил, що чітко деталізує механізм дотримання встановлених правил сторонами укладеного контракту. Національна економіка України після входу та ефективного розвитку в країні готельних операторів отримує зростання капіталовкладень у готельну сферу України, в результаті чого почнуть в рамках кластеру розвиватися інші суміжні сфери господарювання - легка, харчова, будівельна промисловість, транспорт, зв'язок, наука та освіта, банківська сфера, туризм і ін.

Ключові слова

готельний оператор, готель, готельне господарство, індустрія гостинності, готельне підприємство, готельна послуга, готельна мережа.

JEL classification: L 830; DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-73-85

УДК: 338.48:640.4

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Галасюк К. А. Оцінка інноваційного потенціалу підприємств готельного господарства: автореферат дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / К. А. Галасюк; 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). - Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса, 2016. – 20 c.
  2. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика. – К.: Центр учбової літератури, 2009. - 472 с.
  3. Лупич, О. О. Формування конкурентоспроможного готельного господарства регіону: автореферат дис. ... канд. екон. наук; 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. – Ужгород: ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т", 2017. - 20 с.
  4. Вooking.com [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.booking.com
  5. Кудряшова Е. Н. Институциональные соглашения в условиях естественной монополии. – М.: ИНФРА , 2004.
  6. Приянчук И., Лесик М. Законодательное стимулирование индустрии гостеприимства: зарубежный опыт и украинские перспективы // Новости турбизнеса. – №23-24. – 2004. – 66 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->