Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2019, 1, 85-100
Open Access Article
Куркін Олег
магістрант, Одеський національний економічний університет, e-mail:Odnolko.vika@ukr.net
Однолько Вікторія
Candidate of Еconomic Sciences, старший викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:Odnolko.vika@ukr.net
Куркін Олег, Однолько Вікторія. Проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг. / О. Куркін В. Однолько // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2019. – № 1(264). – С. 85-100.
В даній науковій статті були розглянуті проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг. Основною метою статті є пошук максимально ефективних механізмів ціноутворення в сегменті фітнес-клубів, які дозволять поєднати підтримку належного рівня прибутковості в галузі за умов збільшення попиту на фітнес-послуги. Досліджена суть ціноутворення яка полягає в тому, щоб визначити, які ціни необхідно встановити на товари (послуги), щоб заволодіти частиною ринку, забезпечити конкурентоспроможність даного товару за ціновими показниками і визначити обсяг прибутку. Проведено дослідження функціонування ринку фітнес – послуг в Україні. Розкрито найважливіші проблеми, що є характерними для ринку фітнес – послуг. Були розглянути деякі тенденції, зростання витрат на спортивний одяг, зменшення витрат на спортивне знаряддя з паралельним збільшенням витрат на заняття спортом. На основі аналізу впливу факторів на конкурентоспроможність фітнес- клубів виявлені групи: спрямовані на довгострокові відносини з клієнтами; спрямовані на знижки для деяких категорій; спрямовані на пропаганду додаткових послуг. Також розглянута основна відмінність бізнес сегменту від економ – додаткові сервіси, наприклад наявність майданчиків для активних ігор. Ця кількість не може задовольнити існуючий попит, звідси і запис на майданчики на місяці вперед. Пропоновані додаткових послуги, до коїх відносяться: масаж, солярій, косметологічний кабінет, салон краси, дієтологія, бари, ресторани, спортивні магазини, спа. В умовах конкуренції оператори ринку фітнес-послуг змушені коригувати ціни в бік зниження, щоб зберегти відвідувачів. Сприяють припливу коштів у фітнес-клуби і масові розпродажі абонементів, які стали популярними у мережевих операторів. Також були розглянути популярні клуби, які спеціалізуються на певних послугах, в яких вони є лідерами на ринку.
конкурентоспроможність, ціноутворення, витрати конкурентоспроможності, ціноутворення, фітнес-послуги.
JEL classification: D 410; L 830; DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-85-100
УДК: 338.51