Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2019, 1, 85-100

Open Access Article

Проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг

Куркін Олег
магістрант, Одеський національний економічний університет, e-mail:Odnolko.vika@ukr.net

Однолько Вікторія
Candidate of Еconomic Sciences, старший викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:Odnolko.vika@ukr.net

Цитувати статтю:

Куркін Олег, Однолько Вікторія. Проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг. / О. Куркін В. Однолько // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2019. – № 1(264). – С. 85-100.

Анотація

В даній науковій статті були розглянуті проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг. Основною метою статті є пошук максимально ефективних механізмів ціноутворення в сегменті фітнес-клубів, які дозволять поєднати підтримку належного рівня прибутковості в галузі за умов збільшення попиту на фітнес-послуги. Досліджена суть ціноутворення яка полягає в тому, щоб визначити, які ціни необхідно встановити на товари (послуги), щоб заволодіти частиною ринку, забезпечити конкурентоспроможність даного товару за ціновими показниками і визначити обсяг прибутку. Проведено дослідження функціонування ринку фітнес – послуг в Україні. Розкрито найважливіші проблеми, що є характерними для ринку фітнес – послуг. Були розглянути деякі тенденції, зростання витрат на спортивний одяг, зменшення витрат на спортивне знаряддя з паралельним збільшенням витрат на заняття спортом. На основі аналізу впливу факторів на конкурентоспроможність фітнес- клубів виявлені групи: спрямовані на довгострокові відносини з клієнтами; спрямовані на знижки для деяких категорій; спрямовані на пропаганду додаткових послуг. Також розглянута основна відмінність бізнес сегменту від економ – додаткові сервіси, наприклад наявність майданчиків для активних ігор. Ця кількість не може задовольнити існуючий попит, звідси і запис на майданчики на місяці вперед. Пропоновані додаткових послуги, до коїх відносяться: масаж, солярій, косметологічний кабінет, салон краси, дієтологія, бари, ресторани, спортивні магазини, спа. В умовах конкуренції оператори ринку фітнес-послуг змушені коригувати ціни в бік зниження, щоб зберегти відвідувачів. Сприяють припливу коштів у фітнес-клуби і масові розпродажі абонементів, які стали популярними у мережевих операторів. Також були розглянути популярні клуби, які спеціалізуються на певних послугах, в яких вони є лідерами на ринку.

Ключові слова

конкурентоспроможність, ціноутворення, витрати конкурентоспроможності, ціноутворення, фітнес-послуги.

JEL classification: D 410; L 830; DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-85-100

УДК: 338.51

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Гайванович Н.В. Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення // Вісн. нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика. – 2017. – № 649. – С. 145-153
  2. Гасюк І.Л. Інформаційно-ресурсне забезпечення галузі «Фізична культура і спорт»: сучасний стан і тенденції розвитку // Теорія і практика державного управління. – 2012. – Вип.3 (30). – С.1-12
  3. Кутепов М. Е. Менеджмент и маркетинг в спорте. – М.: ФиС, 2015. – 121 с.
  4. Мельник Л.Г. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / Л.Г. Мельник, О.І. Карінцева, Л.В. Старченко. – Суми: Унів. кн., 2007. – 240 с.
  5. Мічунда Ю. П. Сфера фізичної культури i спорту в умовах ринку. Закономірності функціонування та розвитку: монографія. – К. : Олімп. л-ра, 2017. – 216 с.
  6. Обзор рынка фитнес-клубов Украины [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://fanat.ua/brand/analiz/obzor_rynka_fitnes_k_80634.html
  7. Ольшевський А. Локальный бизнес – фитнес клуб України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.prostobiz.ua/layout/set/print/biznes/biznes_start/stati/lokalnyy_biznes_fitnes_klub
  8. Федорова А.О Маркетингові канали комунікацій на ринку спортивно-оздоровчих послуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2012-22.pdf

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->