Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2019, 4, 25-36

Open Access Article

Вплив інформаційно- комунікаційних технологій на регіональне економічне зростання в Індонезії

Гунаван Індра
докторська ступінь, Університет Паджаджаран, e-mail:indragun827@gmail.com

Цитувати статтю:

Гунаван І. Вплив інформаційно- комунікаційних технологій на регіональне економічне зростання в Індонезії. / І. Гунаван // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2019. – № 4(267). – С. 25-36.

Анотація

Сьогодні інформаційно-комунікаційні технології стають важливою частиною економічного розвитку. Швидкий розвиток інформаційних і комунікаційних технологій змінив спосіб життя індонезійського суспільства в сільській або в міській місцевості. Це відбулося, оскільки наявність різноманітних програм соціальних медіа швидко поширювалася. Крім того, цей розвиток автоматично вплинув на зростання регіональної економіки. Це дослідження відзначило вплив інформаційно-комунікаційних технологій на економічне зростання в Індонезії, яке було представлено вартістю ВВП у 33 провінціях Індонезії у 2014 та 2015 роках. Зразком були користувачі стільникових телефонів, домогосподарства з доступом до Інтернету, домогосподарства, які використовують доступ до Інтернету, який представляв собою домогосподарство, яке користувалося Інтернетом протягом останніх трьох місяців, домогосподарство, що володіло комп'ютером і могло управляти комп'ютером, і домогосподарство з провідним телефоном. Це дослідження розглянуло кожну категорію зразків і порівняло їх, щоб визначити вплив на валовий регіональний внутрішній продукт. Дані оброблялися за допомогою програми SmartPLS версії 3.2.7. Результати показали, що категорія вибірки, яка значною мірою вплинула на валовий регіональний внутрішній продукт, була домогосподарством, яке використовувало Інтернет, тоді як інші категорії не мали значного впливу. На кожне 1% підвищення росту домогосподарств, що використовує Інтернет, було б стимульовано 0,66% валового регіонального внутрішнього продукту. Незважаючи на те, що багато домогосподарств користувалися доступом до Інтернету, це не мало позитивного впливу на економічний розвиток, якби Інтернет використовувався рідко. Тому, якщо регіон бажає поліпшити своє економічне зростання на регіональному рівні, це можна зробити за рахунок збільшення використання Інтернету в домогосподарствах.

Ключові слова

валовий внутрішній продукт, регіональний продукт, інформаційні технології, комунікаційні технології, економічне зростання, доступ до Інтернету.

JEL classification: О330; DOI: 10.32680/2409-9260-2019-4-267-25-36

УДК: 338.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Pohjola M. (2002). The New Economy: Facts, Impacts and Policies. Information Economics and Policy 14(2): 133–144.
  2. Oliner SD, Sichel DE. (2000).The resurgence of growth in the late 1990s: Is information technology the story? Journal of Economic Perspectives 14(4): 3–22.
  3. Jorgenson DW, Stiroh KJ. (2000).Raising the speed limit: U.S. economic growth in the information age. Brookings Papers on Economic Activity 31(2000–1): 125–236.
  4. Brynjolfsson E, Yang Sh. (1996). Information Technology and Productivity: A Review of the Literature. Advances, In Computers 43 February: 179–214.
  5. Motohashi K. (1997). ICT diffusion And Its Economic Impact in OECD Countries. STI Reviews 20, p. 13–45.
  6. Kraemer KL, Dedrick J. (2001). Information Technology and Productivity: Results and Implications of Cross-Country Studies. In Pohjola, M. (ed)., Information Technology and Economic Development, Oxford: Oxford University Press, p. 257–279. 36
  7. Schreyer P. (2000). The Contribution of Information and Communication Technology to Output Growth: A Study of the G7 Countries. Working Paper, OECD Science, Technology and Industry, 2000/2, OECD Publishing.
  8. BadanPusatStatistik. (2015).Statistik Telekomunikasi Indonesia.
  9. Farhadi, M., Ismail, R., Fooladi, M. (2012). Information and Communication Technology Use and Economic Growth, PLoS ONE 7(11): e48903. DOI:10.1371/ journal.pone.0048903
  10. Jalava, J., &Pohjola, M. (2002). Economic growth in the new economy: Evidence from advanced economies. Information Economics and policy, 14(2), 189-210.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->