Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2019, 4, 25-36
Open Access Article
Гунаван Індра
докторська ступінь, Університет Паджаджаран, e-mail:indragun827@gmail.com
Гунаван І. Вплив інформаційно- комунікаційних технологій на регіональне економічне зростання в Індонезії. / І. Гунаван // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2019. – № 4(267). – С. 25-36.
Сьогодні інформаційно-комунікаційні технології стають важливою частиною економічного розвитку. Швидкий розвиток інформаційних і комунікаційних технологій змінив спосіб життя індонезійського суспільства в сільській або в міській місцевості. Це відбулося, оскільки наявність різноманітних програм соціальних медіа швидко поширювалася. Крім того, цей розвиток автоматично вплинув на зростання регіональної економіки. Це дослідження відзначило вплив інформаційно-комунікаційних технологій на економічне зростання в Індонезії, яке було представлено вартістю ВВП у 33 провінціях Індонезії у 2014 та 2015 роках. Зразком були користувачі стільникових телефонів, домогосподарства з доступом до Інтернету, домогосподарства, які використовують доступ до Інтернету, який представляв собою домогосподарство, яке користувалося Інтернетом протягом останніх трьох місяців, домогосподарство, що володіло комп'ютером і могло управляти комп'ютером, і домогосподарство з провідним телефоном. Це дослідження розглянуло кожну категорію зразків і порівняло їх, щоб визначити вплив на валовий регіональний внутрішній продукт. Дані оброблялися за допомогою програми SmartPLS версії 3.2.7. Результати показали, що категорія вибірки, яка значною мірою вплинула на валовий регіональний внутрішній продукт, була домогосподарством, яке використовувало Інтернет, тоді як інші категорії не мали значного впливу. На кожне 1% підвищення росту домогосподарств, що використовує Інтернет, було б стимульовано 0,66% валового регіонального внутрішнього продукту. Незважаючи на те, що багато домогосподарств користувалися доступом до Інтернету, це не мало позитивного впливу на економічний розвиток, якби Інтернет використовувався рідко. Тому, якщо регіон бажає поліпшити своє економічне зростання на регіональному рівні, це можна зробити за рахунок збільшення використання Інтернету в домогосподарствах.
валовий внутрішній продукт, регіональний продукт, інформаційні технології, комунікаційні технології, економічне зростання, доступ до Інтернету.
JEL classification: О330; DOI: 10.32680/2409-9260-2019-4-267-25-36
УДК: 338.1