Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2021, 1-2 (278-279), 94-99
Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки
Сотніков Юрій Миколайович
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: sotnikov4268@gmail.com
Бутенко Анна Анадріївна
аспірантка кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: aabuteenko@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-5380-7965
Цитувати статтю:
Сотніков Ю. М., Бутенко А. А. Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет.2021.№ 1-2(278-279).С.94-99.
Анотація
У статті розглядається значення та вплив сучасних трансформаційних процесів в економіці та суспільстві на перетворення методології та інструментарію маркетингових досліджень; проаналізовано різні погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на трансформацію економіки, її теоретичні аспекти та сучасні прикладні підходи, а також на розвиток маркетингу та його трансформацію в новітніх умовах господарювання, на сучасному етапі розвитку функціонування господарських систем; досліджено інструменти та методи маркетингових досліджень в контексті економічної трансформації, проаналізовано вплив трансформаційних процесів на сучасний інструментарій маркетингових досліджень. В результаті дослідження зроблено висновки щодо подальшого розвитку прикладного інструментарію кількісних та якісних маркетингових досліджень.
Ключові слова
маркетингові дослідження, інструменти маркетингових досліджень, онлайн-дослідження, трансформація економіки, Індустрія 4.0.
JEL classification: M310; DOI: 10.32680/2409-9260-2021-1-2-278-279-94-99
УДК: 339.138
Література
- Корецький А. І. Пріоритети інноваційного розвитку економіки України: наукометричний аспект. Монографія. Київ: ТОВ «ДКС центр», 2017. 160 с.
- Турило А.М. , Корнух О.В. Економічна трансформація як ключове поняття сучасного громадського розвитку. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014. № 6, частина 3. С. 189-191.
- Трансформація моделі економіки України (ідеологія, протиріччя, перспективи) / за ред. В. М. Геєця. Монографія. Київ : Логос, 1999. 500 с.
- Станько В. Ю. Особливості соціально-економічних передумов як головного чинника ефективного процесу трансформації економіки України. Аграрна економіка. 2014. Т. 7., № 3-4. С. 42-46.
- Гаврилишин Б.Д, Мочерний С.В. Економічна енциклопедія, т. 3. Київ: Акад. нар. госп-ва, 2002. 952 с.
- Иноземцев В. Парадоксы постиндустриальной экономики. Мировая экономика и международные отношения. 2000. № 3., С. 3-11.
- Тапскотт Д. Электронно-цифровое общество: плюсы и минусы эпохи сетевого интеллекта / пер. с англ. Київ : INT Пресс, 1999. 432 с.
- Вишневский Ю. Как будет работать мировая экономика через 15 лет. Власть денег. 2015. № 9/434. URL: http://www.dsnews.ua/future/kak/budet/rabotat /mirovaya/ekonomika/cherez/15/let/05092015132200 (дата звернення: 23.03.2021).
- Мартин Н. «Индустрия 4.0»: что будет с рынком труда? 20.01.2016. — URL: http://www.dw.com/ru/индустрия/40/что/будет/с/рынком/труда/a/18993 560 (дата звернення: 23.03.2021).
- Как нам начать четвертую промышленную революцию. Власть денег. 2015. № 9/434. URL: http://www.ds/news.ua/future/kak/nam/nachat /chetvertuyu/promysh/lennuyu/revolyutsiyu/05092015101200 (дата звернення: 23.03.2021).
- European Society for Opinion and Marketing Research ЕСОМАР (Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингу) URL: https://www.esomar.org/uploads/public/knowledge-andstandards/codes-and-guidelines/ICCESOMAR (дата звернення: 23.03.2021).
- Тєлєтов О. С. Маркетингові дослідження : навчальний посібник для ВНЗ. Київ : Знання України, 2010. 299 с.
- Кондратенко Н. М. Маркетинг : учебник, 2-е изд., испр. и доп. Москва: Издательство Юрайт, 2014. 542 с.