Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2022, 9-10 (298-299), 131-137

Open Access Article

Місце готельних мереж на світовому ринку готельних послуг

Нєчева Наталя Валеріївна
кандидат економічних наук, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: natalideniz2020@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-6869-3219

Шикіна Ольга Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: katzchen.gusyeva@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-5294-3367

Цитувати статтю:

Нєчева Н.В., Шикіна О.В. Місце готельних мереж на світовому ринку готельних послуг. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2022. № 9-10 (298-299). С. 131-137.

Анотація

Метою статті є аналіз сучасного місця готельних мереж на світовому ринку готельних послуг. У статті здійснено дослідження ролі готельних мереж у сучасній індустрії гостинності та виявлення основних переваг об’єднання готелів. Автори надають увагу чинникам впливу на готельну індустрію. Досліджено, що усе різноманіття чинників, що впливають на стан і розвиток індустрії туризму і гостинності, поділяються на зовнішні та особово-мотиваційні чинники. Розглядаються причини та цілі об’єднання готелів, а також різноманітні системи управління корпораціями. Складено рейтинг світових готельних мереж-лідерів та рейтинг найкращих готельних брендів. Проаналізовано переваги створення готельних мереж. Виявлено, що в умовах множинного впливу галузевих чинників на готельний продукт та комплексності його самого, одним із найважливіших стратегічних інструментів розвитку нових джерел компетенцій у готельному бізнесі є кооперація з іншими учасниками галузі та супутніх чи підтримуючих галузей, тобто формування мереж.

Ключові слова

готельні мережі, світові готельні мережі, готель, готельні послуги.

JEL classification: L830; M310; DOI: 10.32680/2409-9260-2022-9-10-298-299-131-137

УДК: 338.48

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Чиняк В. Фактори розвитку сучасної індустрії гостинності. Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал. 2019. №2. URL: https://cutt.ly/FV9iCKp
  2. Шикіна О. В. Динаміка розвитку міжнародної готельної індустрії на прикладі готельних мереж. Актуальні проблеми економіки. 2018. №12 (210). С. 82–91.
  3. Шикіна О. В., Гончаренко Я. Є., Козловський Р. С. Тенденції розвитку європейського ринку готельних послуг. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Науки: економіка, політологія, історія. 2019. № 5 (268). С. 216–233.
  4. Шикіна О. Вплив пандемії COVID-19 на міжнародні готельні мережі (2022). Економіка та суспільство, (42). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-5
  5. Рейтинги готельних мереж «225 hotels». URL: https://cutt.ly/HXIivKw
  6. Шикіна О. В. Моніторинг структури готельних брендів Європи. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. Науки: економіка, політологія, історія. 2019. № 3 (266). С. 178-201.
  7. Úbeda-García, M., Claver-Cortés, E., Marco-Lajara, B., García-Lillo, F., & Zaragoza-Sáez, P. C. (2018). Continuous innovation in the hotel industry: The development of organizational ambidexterity through human capital and organizational culture in Spanish hotels. International Journal of Contemporary Hospitality Management.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->