Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2022, 9-10 (298-299), 7-13
Дослідження оцінки ефективності управління якістю в професійно-технічній освіті через галузеву інтеграцію
Чжао Хецзюнь
аспірант кафедри менеджменту імені професора Л.І. Михайлової, Сумський національний аграрний університет, м. Суми, Україна, лектор Сіньсянський професійно-технічний коледж, Китай, e-mail: Natalystoyanets@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-8825-4803
Цитувати статтю:
Чжао Хецзюнь. Дослідження оцінки ефективності управління якістю в професійно-технічній освіті через галузеву інтеграцію. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2022. № 9-10 (298-299). С. 7-13.
Анотація
Метою цієї статті є дослідити як в сучасних умовах професійно-технічні школи використовують режим навчання, який поєднує виробництво з освітою, що робить викладання глибоко пов’язаним із потребами підприємств у технічних і кваліфікованих талантах, подальше покращення якості практичного викладання в професійно-технічних школах,
а також постійне підвищення якості освіти та якості працевлаштування студентів. Ефективно покращуючи здібності
та рівень викладання вчителів, навчання учнів стане ефективнішим і сприятиме процвітанню та розвитку економіки та
суспільства. Такий режим навчання, що поєднує промисловість і освіту, підкреслює доцільність і ефективність навчання
студентів і адаптивність майбутнього працевлаштування, тому він більше відповідає потребам ринкової економіки,
щоб забезпечити потужну підтримку людських ресурсів для регіонального економічного розвитку сприяти ефективному
розвитку соціальної економіки.
Використовується посилення досліджень щодо оцінки ефективності інтеграції промисловості та освіти в професійно-технічній освіті є важливим заходом для більш ефективного просування цієї нової моделі навчання. У цій роботі
глибоко обговорюється значення та мета цього оцінювання, висуваються основні принципи встановлення оцінювання,
робиться попередній дизайн системи оцінювання показників інтеграції виробничої освіти, а також висуваються методи
оцінювання та принципи застосування результатів. З метою побудови наукового, об’єктивного та точного механізму
оцінювання, повного відображення керівної ролі оцінювання та реалізації зв’язку та інноваційного розвитку регіональної
професійної освіти та промисловості було проведено інноваційне дослідження, яке має важливе керівне значення для
ПТНЗ здійснювати інтегрований режим навчання промисловості та освіти.
Визначено, щоб оцінити інтеграцію промисловості й освіти науково, обґрунтовано й точно – це проблема всього світу.
Звичайно, вирішення цієї проблеми також має вирішити професійна освіта в поточному процесі економічного та соціального розвитку, оскільки це визначає, чи зможе професійна освіта забезпечити підприємства людськими ресурсами з гарантованою кількістю та якістю в майбутній висококонкурентній ринковій економіці, яка пов’язана з безперебійною
реалізацією інноваційного розвитку сучасної промисловості.
Ключові слова
управління персоналом, якість управління, методичні підходи, аналіз політики, реформування освіти.
JEL classification: O100; Q150; DOI: 10.32680/2409-9260-2022-9-10-298-299-7-13
УДК: 37. 378
Література
- Yang Jian & Liu Xiangjie. (2021). Research and practice of practical teaching quality
evaluation system in Higher Vocational Colleges Based on the integration of industry and education.
Neijiang science and Technology (08), 129-131. Doi: CNKI: SUN: KJNJ. 0.2021-08-070
- Lang Yongfeng. (2021). The practical dilemma of triple helix theory and the integration of
industry and education. Journal of Heilongjiang Institute of Teacher Development (09), 11-13.
Doi: CNKI: SUN: HLJB. 0.2021-09-004
- Zhou Xin. (2021). Research on the construction of "OBE" concept based on the integration of
industry and education in the curriculum system of international trade. Shanxi youth (17), 57-58.
Doi: CNKI: SUN: SXQS.0.2021-17-027
- Yang, W. . (2019). Research on the High-quality Development of Vocational Education Based
on the Integration of Industry and Education.
- HUANG, & Han-yu. (2021). Construction of emerging business education in vocational
colleges from the perspective of integration between industry and education. (2018-3), 229-235.
- Wang Yongli, Li Yong & Yang Jihong. (2021). Empirical Study on the construction path
of "double qualified" teachers in Higher Vocational Colleges under the background of industry
education integration. Modern vocational education (38), 126-127. Doi: CNKI: SUN: XDZJ.
0.2021-38-061
- Lai Dongyin, Wu Qi, Liang Yiming, Huang Hao & Wang Hao. (2021). Innovation
and practice of collaborative education mode of industry education integration of Mechatronics
specialty -- taking improving students' innovation and entrepreneurship ability as an example. Use
and maintenance of agricultural machinery (09), 101-103. Doi: 10.14031/j.cnki.njwx.2021.09.049
- Li Yunsong, Lu Shan & Zhang Guofeng. (2021). Research on effective ways of
school enterprise collaborative education through the integration of industry and education in
higher vocational education. Vocational Technology (10), 72-76. Doi: 10.19552/j.cnki.issn1672-
0601.2021.10.013
- Lin Xianxin, Su Xi, Li Xi & Lin Dezhi. (2021). Discussion on the teaching reform of
deepening the integration of industry and education based on the mechanical specialty in Higher
Vocational Colleges -- Taking Guangxi electromechanical vocational and Technical College as
an example. Light industry science and Technology (10), 152-154. Doi: CNKI: SUN: GXQG.
0.2021-10-065
- Xie Yuanshan & Yu Yang. (2021). Research on the development mechanism of industry
education integration in Higher Vocational Colleges under the background of the new era. Modern
vocational education (38), 158-159. Doi: CNKI: SUN: XDZJ. 0.2021-38-077
- Guo Hua (September 10, 2021). Deepening school enterprise cooperation and promoting the
integration of industry and education. Yuncheng daily, 002
- Chen Xiaolan, Luo Zhuhua & Liu Yong. (2021). Building an evaluation system for the
integration of industry and education: elements, problems and strategies. Science and technology
style (22), 151-152 + 164. Doi: 10.19392/j.cnki.1671-7341.202122067
- Wang, J. . (2015). Perfecting the mechanism of the scientific incentive methods of vocational
colleges based on the quantitative evaluation. Journal of Beijing Institute of Economics and
Management.Р.35-43.
- Wang, H., He, Z., Ji, J. , & Chen, J. . (2020). An Analysis on Paths of Promoting the
Construction of Modern Vocational Education System by Educational Informatization. 2020 IEEE
2nd International Conference on Computer Science and Educational Informatization (CSEI).
IEEE.
- Li Bin & Hu Kun. (2021). Data governance for quality evaluation of production
education integration in Higher Vocational Education: connotation characteristics, morphological
evolution and realization path. Education and occupation (16), 48-54. Doi: 10.13615/j.cnki.1004-
3985.2021.16.007
- Cheng, T. F. , & Wu, H. C. . (2020). A follow-up study on vocational high school principals'
opinions about 360 degree evaluation feedback and their leadership effectiveness and behavior
change. Asia Pacific Education Review, 21(1), 65-81.
- Zhao, H., Stoyanets, N., Cui, L., & Li, G. (2022). Strategy of vocational education adapting
to social and economic development. Journal of Innovations and Sustainability, 6(1), 03. https://
doi.org/10.51599/is.2022.06.01.03