Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2022, 9-10 (298-299), 7-13

Open Access Article

Дослідження оцінки ефективності управління якістю в професійно-технічній освіті через галузеву інтеграцію

Чжао Хецзюнь
аспірант кафедри менеджменту імені професора Л.І. Михайлової, Сумський національний аграрний університет, м. Суми, Україна, лектор Сіньсянський професійно-технічний коледж, Китай, e-mail: Natalystoyanets@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-8825-4803

Цитувати статтю:

Чжао Хецзюнь. Дослідження оцінки ефективності управління якістю в професійно-технічній освіті через галузеву інтеграцію. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2022. № 9-10 (298-299). С. 7-13.

Анотація

Метою цієї статті є дослідити як в сучасних умовах професійно-технічні школи використовують режим навчання, який поєднує виробництво з освітою, що робить викладання глибоко пов’язаним із потребами підприємств у технічних і кваліфікованих талантах, подальше покращення якості практичного викладання в професійно-технічних школах, а також постійне підвищення якості освіти та якості працевлаштування студентів. Ефективно покращуючи здібності та рівень викладання вчителів, навчання учнів стане ефективнішим і сприятиме процвітанню та розвитку економіки та суспільства. Такий режим навчання, що поєднує промисловість і освіту, підкреслює доцільність і ефективність навчання студентів і адаптивність майбутнього працевлаштування, тому він більше відповідає потребам ринкової економіки, щоб забезпечити потужну підтримку людських ресурсів для регіонального економічного розвитку сприяти ефективному розвитку соціальної економіки. Використовується посилення досліджень щодо оцінки ефективності інтеграції промисловості та освіти в професійно-технічній освіті є важливим заходом для більш ефективного просування цієї нової моделі навчання. У цій роботі глибоко обговорюється значення та мета цього оцінювання, висуваються основні принципи встановлення оцінювання, робиться попередній дизайн системи оцінювання показників інтеграції виробничої освіти, а також висуваються методи оцінювання та принципи застосування результатів. З метою побудови наукового, об’єктивного та точного механізму оцінювання, повного відображення керівної ролі оцінювання та реалізації зв’язку та інноваційного розвитку регіональної професійної освіти та промисловості було проведено інноваційне дослідження, яке має важливе керівне значення для ПТНЗ здійснювати інтегрований режим навчання промисловості та освіти. Визначено, щоб оцінити інтеграцію промисловості й освіти науково, обґрунтовано й точно – це проблема всього світу. Звичайно, вирішення цієї проблеми також має вирішити професійна освіта в поточному процесі економічного та соціального розвитку, оскільки це визначає, чи зможе професійна освіта забезпечити підприємства людськими ресурсами з гарантованою кількістю та якістю в майбутній висококонкурентній ринковій економіці, яка пов’язана з безперебійною реалізацією інноваційного розвитку сучасної промисловості.

Ключові слова

управління персоналом, якість управління, методичні підходи, аналіз політики, реформування освіти.

JEL classification: O100; Q150; DOI: 10.32680/2409-9260-2022-9-10-298-299-7-13

УДК: 37. 378

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Yang Jian & Liu Xiangjie. (2021). Research and practice of practical teaching quality evaluation system in Higher Vocational Colleges Based on the integration of industry and education. Neijiang science and Technology (08), 129-131. Doi: CNKI: SUN: KJNJ. 0.2021-08-070
  2. Lang Yongfeng. (2021). The practical dilemma of triple helix theory and the integration of industry and education. Journal of Heilongjiang Institute of Teacher Development (09), 11-13. Doi: CNKI: SUN: HLJB. 0.2021-09-004
  3. Zhou Xin. (2021). Research on the construction of "OBE" concept based on the integration of industry and education in the curriculum system of international trade. Shanxi youth (17), 57-58. Doi: CNKI: SUN: SXQS.0.2021-17-027
  4. Yang, W. . (2019). Research on the High-quality Development of Vocational Education Based on the Integration of Industry and Education.
  5. HUANG, & Han-yu. (2021). Construction of emerging business education in vocational colleges from the perspective of integration between industry and education. (2018-3), 229-235.
  6. Wang Yongli, Li Yong & Yang Jihong. (2021). Empirical Study on the construction path of "double qualified" teachers in Higher Vocational Colleges under the background of industry education integration. Modern vocational education (38), 126-127. Doi: CNKI: SUN: XDZJ. 0.2021-38-061
  7. Lai Dongyin, Wu Qi, Liang Yiming, Huang Hao & Wang Hao. (2021). Innovation and practice of collaborative education mode of industry education integration of Mechatronics specialty -- taking improving students' innovation and entrepreneurship ability as an example. Use and maintenance of agricultural machinery (09), 101-103. Doi: 10.14031/j.cnki.njwx.2021.09.049
  8. Li Yunsong, Lu Shan & Zhang Guofeng. (2021). Research on effective ways of school enterprise collaborative education through the integration of industry and education in higher vocational education. Vocational Technology (10), 72-76. Doi: 10.19552/j.cnki.issn1672- 0601.2021.10.013
  9. Lin Xianxin, Su Xi, Li Xi & Lin Dezhi. (2021). Discussion on the teaching reform of deepening the integration of industry and education based on the mechanical specialty in Higher Vocational Colleges -- Taking Guangxi electromechanical vocational and Technical College as an example. Light industry science and Technology (10), 152-154. Doi: CNKI: SUN: GXQG. 0.2021-10-065
  10. Xie Yuanshan & Yu Yang. (2021). Research on the development mechanism of industry education integration in Higher Vocational Colleges under the background of the new era. Modern vocational education (38), 158-159. Doi: CNKI: SUN: XDZJ. 0.2021-38-077
  11. Guo Hua (September 10, 2021). Deepening school enterprise cooperation and promoting the integration of industry and education. Yuncheng daily, 002
  12. Chen Xiaolan, Luo Zhuhua & Liu Yong. (2021). Building an evaluation system for the integration of industry and education: elements, problems and strategies. Science and technology style (22), 151-152 + 164. Doi: 10.19392/j.cnki.1671-7341.202122067
  13. Wang, J. . (2015). Perfecting the mechanism of the scientific incentive methods of vocational colleges based on the quantitative evaluation. Journal of Beijing Institute of Economics and Management.Р.35-43.
  14. Wang, H., He, Z., Ji, J. , & Chen, J. . (2020). An Analysis on Paths of Promoting the Construction of Modern Vocational Education System by Educational Informatization. 2020 IEEE 2nd International Conference on Computer Science and Educational Informatization (CSEI). IEEE.
  15. Li Bin & Hu Kun. (2021). Data governance for quality evaluation of production education integration in Higher Vocational Education: connotation characteristics, morphological evolution and realization path. Education and occupation (16), 48-54. Doi: 10.13615/j.cnki.1004- 3985.2021.16.007
  16. Cheng, T. F. , & Wu, H. C. . (2020). A follow-up study on vocational high school principals' opinions about 360 degree evaluation feedback and their leadership effectiveness and behavior change. Asia Pacific Education Review, 21(1), 65-81.
  17. Zhao, H., Stoyanets, N., Cui, L., & Li, G. (2022). Strategy of vocational education adapting to social and economic development. Journal of Innovations and Sustainability, 6(1), 03. https:// doi.org/10.51599/is.2022.06.01.03

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->