Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2023, 5-6 (306-307), 79-90

Open Access Article

Маркетинг у сфері державних послуг

Гвіздова Єва
Ph.D. (з економіки), MBA, факультет економіки, маркетингу та менеджменту, Міжнародна школа менеджменту ISM Словаччина в Пряшові, Пряшів, Словаччина, e-mail: hvizdova@ismpo.sk, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-8726-4388

Гричко Іван
MBA (ветеринарна медицина) Управління праці, соціальних питань та сім'ї, відділ консультування та навчання, e-mail: ihricko2@gmail.com

Цитувати статтю:

Гвіздова Є, Гричко І. Маркетинг у сфері державних послуг. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2023. № 5-6 (306-307). С. 79-90.

Анотація

Уряд розглядається як державна служба і, таким чином, утворює окремий сектор. ЦІЛІ: Метою цієї статті є опис маркетингу в державній адміністрації Словаччини, зосередженого на сфері соціальних послуг, і відповідь на запитання, чи задоволений громадянин якістю наданих соціальних послуг і яку роль відіграє маркетинг. ТЕОРЕТИЧНА БАЗА: Текст базується на роботах у галузі теорії маркетингу, державного управління, соціальних послуг та чинного законодавства про державне управління. Підсумовуючи теоретичні основи сучасного стану питання, зазначимо, що маркетинг у сфері надання соціальних послуг в державному управлінні є таким же важливим і необхідним, як і маркетинг у традиційних сферах. МЕТОДИ: Для досягнення поставленої мети були використані такі методи: вторинне опитування, контент-аналіз документів та первинне – кількісне опитування у формі анкети. Опитування проводилось серед учасників проекту «Підтримка індивідуального консультування». РЕЗУЛЬТАТИ: Результати дослідження свідчать про необхідність використання маркетингу у сфері надання соціальних послуг з акцентом на якості та комунікації в комплексному обслуговуванні громадян. НАСЛІДКИ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: респонденти в опитуванні просять більше інформації, більш однорідні групи в рамках проекту, принаймні відповідно до рівня освіти або вікових груп, щоб краще з ними працювати. Консультаційні послуги не замінюють перепідготовку, а розвивають інші навички, пов’язані з працевлаштуванням на ринку праці. Необхідно вдосконалювати комунікативні навички як працівників соціального консультування, так і самих користувачів послуг.

Ключові слова

маркетинг, державна служба, соціальна робота, маркетингові послуги, соціальний маркетинг.

JEL classification: M310; M380; DOI: 10.32680/2409-9260-2023-5-6-306-307-79-90

УДК: 338.46

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Bačuvčík, R., Harantová. L. (2016). Sociální marketing. Zlín: Verbum, 254 p.
  2. Cibáková, V., Rózsa, Z., Cibák, Ľ. (2008). Marketing služieb. Bratislava: Iura Edition, s.r.o., 214 p.
  3. Clemente, M. N. (2004). Slovník marketingu. Brno: Computer Press. 366 p.
  4. Hasprová, M. et al. (2005). Marketing miest a obcí Vybrané problémy. Bratislava: Ekonóm, 139 р.
  5. Hrtánek, L. (2013). Model optimálneho fungovania modernej štátnej správy. Bratislava: Paneurópska vysoká škola, 200 p.
  6. Hvizdová, E. et al. (2007). Základy marketingu. Prešov: Vydavateľstvo Michala Vaška, 150 p.
  7. Hvizdová, E., Balogová, B., Sedláková, A. (2015). Marketing sociálnych služieb s dôrazom na arteterapiu a výtvarné umenie. Prešov: FF PÚ, 133 p.
  8. Kotler, P., Armstrong, G. (1992). Marketing. Bratislava: SPN, 441 p.
  9. Kotler, P., Armstrong, G. (2004). Marketing. Praha: Grada Publishing, 856 p.
  10. Kútik, J. (2006). Organizácia a krízový manažment verejnej správy. Trenčín: TnUAD, 277 p.
  11. Masár, D. (2013). Problémy marketingu vo verejnom sektore. Sládkovičovo: VŠ Sládkovičovo, 164 p.
  12. Payne, A. (1996). Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 163 p.
  13. Schavel, M., Oláh, M., Derevjaníková, Š., Zeman, K. (2010). Sociálna práca vo verejnej správe. Bratislava: Vysoká škola zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety, 162 p.
  14. Slavík, J. (2014). Marketing a strategické řízení ve veřejných službách. Praha: Grada Publishing, 192 p.
  15. Škultéty, P. et al. (2000). Správne právo hmotné. Bratislava: VO PF UK, 141 p.
  16. Štefko, R., Gburová, J., Bačík, R., Dorčák. P., (2012). Úvod do marketingu služieb. Prešov: Bookman, s.r.o, 106 p.
  17. Vaštíková, M. (2008). Marketing služeb – efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 232 p.
  18. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky: [on-line]. Bratislava: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. [18.4. 2019]. Available from: https://www.employment.gov.sk/files/slovensky/ministerstvo/organizacna-struktura/schema-orgstruktury. pdf
  19. Zákony pre ľudí: © S-EPI, s.r.o. [on-line]. Žilina: S-EPI, s.r.o. [18.4. 2019]. Available from: https://www.zakonypreludi.sk/zz/2003-453
  20. Úrad vlády Slovenskej republiky: © 2019 Úrad vlády Slovenskej republiky. [on-line]. Bratislava: Úrad vlády Slovenskej republiky. [18.4. 2019]. Available from: https://archiv.vlada. gov.sk/old.uv/data/files/6354.pdf
  21. Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Prešov: [on-line]. Bratislava: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. [18.4. 2019]. Available from: https://www.upsvr. gov.sk/buxus/docs/urady/PO/2017/organizacna_struktura.pdf
  22. Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky: [on-line]. Bratislava: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. [18.4. 2019]. Available from:https:// www.upsvr.gov.sk/buxus/docs/KGR/osobny_urad/Organizacna_struktura_UPSVR_01_09_2018. pdf
  23. Act. No. 5/2004 Coll. on employment services and on amendments to certain acts.
  24. Act. No. 453/2003 Coll. on state administration bodies in the area of social affairs, family and employment services and on amendments to certain acts.
  25. Act. No. 575/2001 Coll.on the organization of government activities and the organization of central state administration bodies.
  26. Constitutional Act No. 460/1992 Coll. The Constitution of the Slovak Republic

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->