Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2023, 10 (311), 67-71
Open Access Article
Васильченко Кирило Геннадійович
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: abm.kgvas@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5377-7855
Васильченко К. Г. Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльності. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2023. № 10 (311). С. 67-71.
Використання штучного інтелекту у маркетингових стратегіях компаній стає все більш поширеним і ефективним інструментом. Це пов'язано зі зростанням кількості користувачів месенджерів та соціальних мереж, які стають каналами взаємодії між клієнтами та інтернет-магазинами. З усіх революційних технологій штучний інтелект є останнім технологічним руйнівником старих підходів до рутинної роботи і має величезний потенціал для трансформації маркетингової діяльності. Компанії електронної комерції можуть використовувати нейромережі для забезпечення автоматизованого цілодобового обслуговування клієнтів та виконання замовлень, скорочуючи витрати на персонал. Отже, основна проблема, яка розглядається у статті, це дослідження впливу штучного інтелекту на напрям розвитку інформаційних систем маркетингу в аспекті оптимізації взаємодії з клієнтами та підвищення ефективності рекламних кампаній.
нейронна мережа, штучний інтелект, маркетинг, інформаційні технології, машинне навчання.
JEL classification: M310; M390; C880; DOI: 10.32680/2409-9260-2023-10-311-67-71
УДК: 339.13