Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2023, 10 (311), 67-71

Open Access Article

Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльності

Васильченко Кирило Геннадійович
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: abm.kgvas@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5377-7855

Цитувати статтю:

Васильченко К. Г. Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльності. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2023. № 10 (311). С. 67-71.

Анотація

Використання штучного інтелекту у маркетингових стратегіях компаній стає все більш поширеним і ефективним інструментом. Це пов'язано зі зростанням кількості користувачів месенджерів та соціальних мереж, які стають каналами взаємодії між клієнтами та інтернет-магазинами. З усіх революційних технологій штучний інтелект є останнім технологічним руйнівником старих підходів до рутинної роботи і має величезний потенціал для трансформації маркетингової діяльності. Компанії електронної комерції можуть використовувати нейромережі для забезпечення автоматизованого цілодобового обслуговування клієнтів та виконання замовлень, скорочуючи витрати на персонал. Отже, основна проблема, яка розглядається у статті, це дослідження впливу штучного інтелекту на напрям розвитку інформаційних систем маркетингу в аспекті оптимізації взаємодії з клієнтами та підвищення ефективності рекламних кампаній.

Ключові слова

нейронна мережа, штучний інтелект, маркетинг, інформаційні технології, машинне навчання.

JEL classification: M310; M390; C880; DOI: 10.32680/2409-9260-2023-10-311-67-71

УДК: 339.13

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Alotaibi N. M. Agent-based big data classification. Journal of Fundamental and Applied Sciences. 2018. Vol. 10. № 4. Р. 258-264.
  2. Сторчак К. П., Тушич А. М., Козелкова К. С., Степанов М. М. Інтелектуальний аналіз даних з використанням нейронних мереж. Зв'язок. 2018. №4. С.17-19.
  3. Venkatesan R., Lecinski J. The AI marketing canvas: A five-stage road map to implementing artificial intelligence in marketing. Stanford University Press, 2021. P. 272.
  4. Rivas P., Zhao L. Marketing with chatgpt: Navigating the ethical terrain of gpt-based chatbot technology. AI. 2023. №4(2). P.375-384.
  5. Verma S. et al. Artificial intelligence in marketing: Systematic review and future research direction. International Journal of Information Management Data Insights Vol. №1. Iss. №1. 2021. URL: https://www.sciencedirect.com/ science/article/pii/S2667096820300021?via%3Dihub
  6. Офіційний сайт Looka. URL: https://looka.com/ (дата звернення: 20.10.2023).
  7. Офіційний сайт Namelix. URL: https://namelix.com/ (дата звернення: 20.10.2023).
  8. Офіційний сайт Global Network of Discovery. URL: https://www.gnod.com/ (дата звернення: 20.10.2023).
  9. Офіційний сайт Tome. URL: https://tome.app/ (дата звернення: 20.10.2023).
  10. Офіційний сайт Visper. URL: https://visper.tech/ (дата звернення: 20.10.2023).
  11. Офіційний сайт Designs.ai. URL: https://designs.ai/ (дата звернення: 20.10.2023).
  12. Офіційний сайт Vidyo.ai. URL: https://vidyo.ai/ (дата звернення: 20.10.2023).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->