Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2023, 10 (311), 93-98

Open Access Article

Проблеми цифрового маркетингу в умовах глобалізації

Коліушко Анастасія Денисівна
бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна, e-mail: adkoliusko@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0006-4288-3675

Дячек Віталій Васильович
кандидат економічних наук, доцент кафедри управління та адміністрування ННІ «Каразінська школа бізнесу», Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна, e-mail: v.v.diachek@karazin.ua, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-3542-5669

Цитувати статтю:

Коліушко А. Д., Дячек В. В. Проблеми цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2023. № 10 (311). С. 93-98.

Анотація

Сучасний світ кожного дня висвітлює безліч подій, які впливають на бізнес: на об’єм продажів, ефективність реклами, лояльність аудиторії, доступність інновацій тощо. Одна з головних цілей маркетологів – швидко адаптуватися до змін та адаптувати контент, виходячи з інформаційних подій. На жаль, досі діджитал маркетинг розглядається багатьма компаніями лише у межах ринку діяльності, що знижує ефективність його дії та має негативні наслідки. У статті розглянуто сутність, основні канали, способи оцінки ефективності та сучасні тренди діджитал маркетингу, проаналізовано вплив воєнного стану в Україні на діджитал маркетинг українського бізнесу та світових брендів, а також надані актуальні кейси по заданій темі. Метою статті є аналіз теоретичного матеріалу та кейсів, а також надання практичних рекомендацій. Було використано методи індукції та дедукції, аналізу та синтезу, узагальнення та порівняння, кейс-метод.

Ключові слова

цифровий маркетинг, глобалізація, ефективність діджитал маркетингу, тренди цифрового маркетингу.

JEL classification: M310; DOI: 10.32680/2409-9260-2023-10-311-93-98

УДК: 658.8 : 339.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Pec T. (2023). 7 Digital Marketing Trends And How To Stay Ahead Of The Curve. Forbes. URL: http://surl.li/luqoo (дата звернення 09.04.2023).
  2. Баран Р. Я., Романчукевич М. Й. Оцінка ефективності рекламної діяльності в інтернет. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2019. №7. URL: http://www. economy.nayka.com.ua/ pdf/7_2019/38.pdf (дата звернення 19.05.2023).
  3. Alexander L. (2022). The Who, What, Why, & How of Digital Marketing. HubSpot. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-digital-marketing (дата звернення 08.05.2023).
  4. Головчук Ю. О., Мельник Ю. В., Козуб М. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій. Економіка і суспільство. 2018. №19. URL: https://economyandsociety. in.ua/journals/19_ukr/51.pdf (дата звернення 08.05.2023).
  5. World Media Group Creative Vault (2017). From Zica to Tiago. URL: https://world-mediagroup. com/case-study/tata-motors-case-study-2017-grand-prix/ (дата звернення 23.04.2023).
  6. Dimsumdaily Hong Kong «Louis Vuitton’s latest jewellery collection features controversial letter ‘Z’ that attracts online condemnations and criticisms», 2022. URL: http://surl.li/luqzd (дата звернення 23.04.2023).
  7. Офіційна сторінка бренду «Louis Vuitton». URL: http://surl.li/lurab (дата звернення 23.04.2023).
  8. Zawya by refinitiv (2023). Louis Vuitton reigns as the world’s most valuable luxury brand for the 18th year. URL: http://surl.li/lurao (дата звернення 15.06.2023).
  9. Statista. Brand value of Louis Vuitton worldwide from 2016 to 2022, by format (in million U.S. dollars) URL: https://www.statista.com/statistics/456679/ digital-advertising-revenueformat- digital-market-outlook-worldwide/ (дата звернення 26.04.2023).
  10. Абрашина К. (2022). Берези і засніжена тундра: Dior звинуватили у підтримці Росії. URL: https://klymenko-time.com/uk/novosti/dior-osudili-za-tundru-i-zasnezhe nnye-berezy/ (дата звернення 27.05.2023).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->