Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2023, 10 (311), 93-98
Open Access Article
Коліушко Анастасія Денисівна
бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна, e-mail: adkoliusko@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0006-4288-3675
Дячек Віталій Васильович
кандидат економічних наук, доцент кафедри управління та адміністрування ННІ «Каразінська школа бізнесу», Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна, e-mail: v.v.diachek@karazin.ua, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-3542-5669
Коліушко А. Д., Дячек В. В. Проблеми цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2023. № 10 (311). С. 93-98.
Сучасний світ кожного дня висвітлює безліч подій, які впливають на бізнес: на об’єм продажів, ефективність реклами, лояльність аудиторії, доступність інновацій тощо. Одна з головних цілей маркетологів – швидко адаптуватися до змін та адаптувати контент, виходячи з інформаційних подій. На жаль, досі діджитал маркетинг розглядається багатьма компаніями лише у межах ринку діяльності, що знижує ефективність його дії та має негативні наслідки. У статті розглянуто сутність, основні канали, способи оцінки ефективності та сучасні тренди діджитал маркетингу, проаналізовано вплив воєнного стану в Україні на діджитал маркетинг українського бізнесу та світових брендів, а також надані актуальні кейси по заданій темі. Метою статті є аналіз теоретичного матеріалу та кейсів, а також надання практичних рекомендацій. Було використано методи індукції та дедукції, аналізу та синтезу, узагальнення та порівняння, кейс-метод.
цифровий маркетинг, глобалізація, ефективність діджитал маркетингу, тренди цифрового маркетингу.
JEL classification: M310; DOI: 10.32680/2409-9260-2023-10-311-93-98
УДК: 658.8 : 339.1