Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2023, 11-12 (312-313), 226-233
Open Access Article
Сущенко Олена Анатоліївна
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри туризму, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна, e-mail: helen.sushchenko@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-2645-8015
Згурська Юлія Вікторівна
аспірант кафедри туризму, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна, e-mail: juliazghurska@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-2405-4666
Сущенко О. А., Згурська Ю. В. Концептуальні засади організації та розвитку міжнародного ділового туризму в Україні. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2023. № 11-12 (312-313). С. 226-233.
Сьогодні Україна, яка має значний потенціал стати важливим гравцем у галузі міжнародного ділового туризму, стикається з проблемою, що потребує термінового вирішення – недостатнє міжнародне позиціювання та недостатньо ефективний маркетингом країни як дестинації, привабливої для міжнародного ділового туризму. Саме тому питання розробки концептуальних засад розвитку міжнародного ділового туризму в Україні є актуальними та потребують додаткової уваги та досліджень. В статті розглянуто напрями та можливості розробки концептуальних засад розвитку міжнародного ділового туризму в Україні. Обґрунтовано необхідність забезпечення відновлення стану та активізації розвитку міжнародного ділового туризму в Україні. Виокремлено основних бенефіціарів та стейкхолдерів сфери міжнародного ділового туризму. Розроблено концептуальні засади організації та розвитку міжнародного ділового туризму в Україні Головною метою Концепції розвитку міжнародного ділового туризму в Україні означено трансформацію України на туристично привабливу країну, яка залучає як внутрішніх, так і іноземних бізнес-туристів, сприяючи економічному зростанню та підвищенню міжнародного іміджу країни. Визначено основні принципи, на яких базується Концепція. Означено стратегічні цілі та сформовано відповідно до них перелік комплексних завдань, виконання яких є необхідним для досягнення мети запропонованої Концепції. Запропоновано фреймову модель реалізації Концепції розвитку міжнародного ділового туризму в Україні. Визначено показники досягнення очікуваних результатів впровадження Концепції розвитку галузі міжнародного ділового туризму в Україні. Наведено основні етапи, шляхи та строки реалізації Концепції. Визначено основні ризики розвитку міжнародного ділового туризму в Україні за ступенем та напрямами впливу відповідно до визначених стратегічних цілей.
туризм, міжнародний туризм, діловий туризм, сталий розвиток, концепція, управління, ціль, завдання, фрейм, модель, показник, ризик, імідж.
JEL classification: F200; L830; L840; Z320; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2023-11-12-312-313-226-233
УДК: 338.48-6:338(477.54)