Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 1-2 (314-315), 154-160

Open Access Article

Цифровий маркетинг: стратегії та інструменти для успішного онлайн-просування

Томашевський Юрій Михайлович
кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, Львівський національний університет природокористування, м. Дубляни, Україна, e-mail: tomashum@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-4039-8271

Проскура Володимир Федорович
доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту, управління економічними процесами та туризму, Мукачівський державний університет, Україна, e-mail: pvf290162n@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-5494-0039

Цитувати статтю:

Томашевський Ю. М., Проскура В. Ф. Цифровий маркетинг: стратегії та інструменти для успішного онлайн-просування. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 1-2 (314-315). С. 154-160.

Анотація

У статті розглядається поняття цифрового маркетингу та його значення для успішного інтернет-просування бізнесу. Цифровий маркетинг – це стратегічний підхід, що ґрунтується на використанні цифрових технологій та засобів зв'язку, таких як Інтернет, соціальні медіа та мобільні пристрої. Розглянуті ключові складові цифрового маркетингу, включаючи контент-маркетинг, пошукову оптимізацію, рекламу в пошукових системах, соціальний медіа-маркетинг та електронний поштовий маркетинг. Висвітлено питання персоналізації та таргетингу, які дозволяють досягти цільової аудиторії з максимальною ефективністю. Додатково наведено 5 причин важливості цифрового маркетингу. Доведено, що цифровий маркетинг виступає як важливий компонент сучасного бізнесу з численними перевагами, що дозволяє досягти ширшої аудиторії й надає можливість ефективного взаємодії з клієнтами, персоналізації пропозицій та взаємодії з аудиторією. Крім того, цифровий маркетинг дозволяє аналізувати та вдосконалювати стратегії на основі зібраних даних, що сприяє підвищенню ефективності кампаній та збільшенню конверсії. У світі, де інтернет відіграє ключову роль у комунікації та покупках, цифровий маркетинг стає необхідним для будь-якої компанії, що прагне підвищити свій рівень конкурентоспроможності.

Ключові слова

цифровий маркетинг; інтернет-маркетинг; онлайн-просування; цифрові технології; контент-маркетинг; пошукова оптимізація; реклама в пошукових системах; соціальний медіа-маркетинг.

JEL classification: М300; М310; М370; М390; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-1-2-314-315-154-160

УДК: 339.138

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бочко О.Ю. Еволюція розвитку концепцій інтернет-маркетингу. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів III Міжнар. наук-прак. конф., 25–26 травня 2018 р. Одеса: ТЕС, 2018. С. 55–56.
  2. Бочко О.Ю., Гладинець В.І. Вплив коронавірусу на інтернет-ринок в період COVID-19. Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 6-7 квітня 2021 р.). Мукачево: МДУ, 2021. 233 с. С.12-13
  3. Булик О.Б. Вплив інструментів маркетингу на просування циркулярної економіки. Функціонування сільськогосподарських підприємств на засадах циркулярної економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, ЛНУП, Дубляни, 6-7 червня 2023 р. / за ред. проф. Г.В. Черевка. Львів: Галицька видавнича спілка, 2023. С.150-153.
  4. Булик О.Б. Роль цифрових технологій в сучасному маркетингу. Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції: збірник тез VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (6-7 грудня 2023р.) Дубляни, 2023. С.113-116.
  5. Гаврилюк І.І. Формування маркетингових стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок. VІI Всеукраїнська науково-практична конференція «Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції» 6-7 грудня 2023 року Дубляни, 2023.С.58-62.
  6. Линдюк А.О. Вплив соціальних мереж на формування глобального іміджу брендів. Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції . Дубляни, 2023. С. 27-30.
  7. Линдюк А.О., Оліщук П.О. Глобальні тенденції розвитку електронної комерції. Організаційно-економічні та соціальні складові розвитку підприємства: Збірник матеріалів конференції. Львів: ЛНУП, 2023 р. С.86-89.
  8. Шпак Н. О., Грабович І. В., Срока В. Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”. № 1 (9) 2022 р. С. 143-156.
  9. Шевченко Т. Що таке digital-маркетинг: основи, канали та інструменти.URL: https://wizeclub.education/blog/shho-take-digital-marketing-osnovi-kanali-ta-instrumenti/ (Дата звернення 14.03.2024р.)
  10. Butenko, N., Mykhaylovych, O., Bincheva, P., Lyndyuk, A. Luchnikova, T. The Role of Internet Marketing in the Strategy of Forming Entrepreneurial Activity. Econ. Aff., 2023. № 68(01s). Р. 73-82. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.9
  11. Fediv R., Fediv І. International marketing: determining factors of success. Theory and practice of agricultural complex and rural territories development. Materials of XIV International scientific-practical forum, 4-6 October 2023. Lviv: LNEU, 2023. P.159-162.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->