Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 3-4 (316-317), 169-175

Open Access Article

Важливість інноваційно-екологічного підходу в стратегічному управлінні підприємствами - приклад

Мокришова Вієра
доктор філософії, канд. економіки, доцент, завідувач кафедри економіки, маркетингу та менеджменту Коледжу міжнародного бізнесу ISM Словаччина в Пряшові, Пряшів, Словаччина, e-mail: mokrisova@ismpo.sk, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0007-8817-2614

Цитувати статтю:

Мокришова В. Важливість інноваційно-екологічного підходу в стратегічному управлінні підприємствами - приклад. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (316-317). С. 169-175.

Анотація

Метою науковою статті є довести на прикладі важливість інноваційного та екологічного підходу в розробці оптимальної стратегії продажів компанії. Автор вказує на важливість аналітичних інструментів і зосереджується на продукті, який характеризується інноваційними екологічними перевагами. На основі цієї вигоди та цінності для клієнта формується стратегія продажів, яка також визначається по відношенню до конкурентів і має специфічні комунікаційні та дистрибуційні особливості. У статті наголошується на необхідністі стратегічного мислення щодо оптимізації стратегії продажів з точки зору 4 перспектив і фокусів. Об’єктом розслідування була невелика виробнича компанія, яка працює на словацькому ринку 31 рік. Виходячи з того факту, що компанія в даний час перебуває в основному у фазі зрілості зі своїм продуктовим портфелем, у статті підкреслюється, що необхідно відстежувати розвиток окремих факторів впливу та аспектів з точки зору інноваційності, споживчих уподобань. При цьому, увага зосереджена на якості та екологічності. Відправною точкою для з’ясування ситуації досліджуваної проблеми було обрано опис поточного стану створеної та досліджуваної компанії, а також розробка SWOT-аналізу для визначення оптимальної стратегії продажів, зосередженої на чотирьох ключових сферах: продукт, клієнт, конкуренція та спілкування. Водночас відзначаємо використання стратегії низьких цін на міжнародному ринку з метою забезпечення швидкого обороту та проникнення на ринок.

Ключові слова

аналітичний інструмент, екологічний елемент, інноваційна вигода, маркетингова стратегія.

JEL classification: Q560; Q570; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-169-175

УДК: 338

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Antošová, M. (2012). Strategic management and decision-making. Bratislava: Iura Edition. ISBN 978-80-8087-530-7.
  2. Majtán, Š. et al. (2013). Marketing strategy. Bratislava: SPRINT. ISBN 978-80-89393-92-3.
  3. Nenadál. J. et al. (2018). Quality management for the 21st century. Prague: Management Press. ISBN 978-89-7261-561-2.
  4. Papula, J., Papulová, Z., Papula, J. (2019). Strategic management. An up-to-date concept for the fast-approaching future. Bratislava. Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7598-535-4.
  5. Papula, J., Papulová, Z. (2010). Strategic thinking of managers: behind the secrets of strategic thinking. Bratislava: KARTPRINT. ISBN 978-80-88870-86-9.
  6. Business Alliance of Slovakia. (2022). Global Competitiveness Report 2022. [online]. 20230 [cit. 3.9.2023]. Retrieved from http://alianciapas.sk/tag/podnikatelske-predředie/.
  7. Šatanová, A., V. Mokrišová. (2020). The management of quality. Prešov: VŠMP. ISBN 978-80-89372-88-1.
  8. Filtračné telesá ECOFIL (2024). Retrieved from https://www.ecofil.sk/telesa.html?lang=sk&s=57552

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->