Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 3-4 (316-317), 169-175
Open Access Article
Мокришова Вієра
доктор філософії, канд. економіки, доцент, завідувач кафедри економіки, маркетингу та менеджменту Коледжу міжнародного бізнесу ISM Словаччина в Пряшові, Пряшів, Словаччина, e-mail: mokrisova@ismpo.sk, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0007-8817-2614
Мокришова В. Важливість інноваційно-екологічного підходу в стратегічному управлінні підприємствами - приклад. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (316-317). С. 169-175.
Метою науковою статті є довести на прикладі важливість інноваційного та екологічного підходу в розробці оптимальної стратегії продажів компанії. Автор вказує на важливість аналітичних інструментів і зосереджується на продукті, який характеризується інноваційними екологічними перевагами. На основі цієї вигоди та цінності для клієнта формується стратегія продажів, яка також визначається по відношенню до конкурентів і має специфічні комунікаційні та дистрибуційні особливості. У статті наголошується на необхідністі стратегічного мислення щодо оптимізації стратегії продажів з точки зору 4 перспектив і фокусів. Об’єктом розслідування була невелика виробнича компанія, яка працює на словацькому ринку 31 рік. Виходячи з того факту, що компанія в даний час перебуває в основному у фазі зрілості зі своїм продуктовим портфелем, у статті підкреслюється, що необхідно відстежувати розвиток окремих факторів впливу та аспектів з точки зору інноваційності, споживчих уподобань. При цьому, увага зосереджена на якості та екологічності. Відправною точкою для з’ясування ситуації досліджуваної проблеми було обрано опис поточного стану створеної та досліджуваної компанії, а також розробка SWOT-аналізу для визначення оптимальної стратегії продажів, зосередженої на чотирьох ключових сферах: продукт, клієнт, конкуренція та спілкування. Водночас відзначаємо використання стратегії низьких цін на міжнародному ринку з метою забезпечення швидкого обороту та проникнення на ринок.
аналітичний інструмент, екологічний елемент, інноваційна вигода, маркетингова стратегія.
JEL classification: Q560; Q570; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-169-175
УДК: 338