Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 3-4 (316-317), 71-79

Open Access Article

Маркетингові комунікації банків України в умовах війни

Няньчук Наталя Юріївна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри банківської справи, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: natalya.nyanchuk@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-7686-4727

Майданюк Андрій Миколайович
провідний менеджер з продажів корпоративного бізнесу Департаменту великих корпоративних клієнтів АТ «Райффайзен банк», м. Одеса, Україна, e-mail: maidaniuka@gmail.com

Цитувати статтю:

Няньчук Н. Ю., Майданюк А. М. Маркетингові комунікації банків України в умовах війни. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (316-317). С. 71-79.

Анотація

Статтю присвячено проблемам маркетингових комунікацій банків в умовах війни в Україні. Військова агресія з боку росії спричинила зростання невизначеності та загроз. Ситуація змінюється щоденно, створюючи нові виклики для усього українського суспільства. Метою написання статті є обґрунтування підходів щодо використання маркетингових комунікацій банками в умовах війни для більш ефективного обслуговування клієнтів. У статі було використано методи статистичного та коефіцієнтного аналізу для оцінки поточних умов здійснення бізнесу банками в Україні. Наведено приклади успішної маркетингової комунікації у банківському секторі. Розглянуто сценарії впливу війни на розвиток бізнесу в Україні, зокрема банківського. У підсумку авторами наведено бачення умов збереження банками позицій на ринку за рахунок правильного використання маркетингових комунікацій.

Ключові слова

банки, маркетингові комунікації, банківське обслуговування, рейтинг, сценарії впливу війни.

JEL classification: G210; M310; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-71-79

УДК: 336.71: 339.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Демко М.Я., Черкес Р. Сучасні тенденції збуту та просування банківських продуктів в Україні. Економіка і суспільство. Вип. №4. 2022. URL: https://economyandsociety.in.ua/ index.php/journal/article/download/1903/1831/(дата звернення 15.03.2024).
  2. Гірняк В.В. Сучасні інструменти маркетингу в продажу банківських продуктів. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. URL: http://www.vestnikeconom. mgu.od.ua/journal/2017/23-2-2017/14.pdf. (дата звернення 2.03.2024).
  3. Панченко О.В. Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. №2. 2020. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/3-1.pdf. (дата звернення 5.04.2024).
  4. Гірченко Т. Д. Маркетингові комунікації у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні : монографія / Т. Д. Гірченко, О. В. Панченко ; за заг. редакції канд. екон. наук, проф. Т. Д. Гірченко. Львів : Університет банківської справи, 2021. 244 с. URL: https:// financial.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/11/MONOGRAPHY-Panchenko_Girchenko_MKin- banking.pdf. (дата звернення 11.04.2024).
  5. Депозити залучені депозитними корпораціями (крім Національного банку). URL: https://bank.gov.ua/ua/statistic/sector-financial#1ms. (дата звернення 10.04.2024).
  6. Кредити надані депозитними корпораціями (крім Національного банку). URL: https:// bank.gov.ua/ua/statistic/sector-financial#1ms. (дата звернення 10.04.2024).
  7. Основні показники діяльності банків. URL: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervisionstatist. (дата звернення 10.04.2024)
  8. Доходи і витрати банків. URL: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist. (дата звернення 10.04.2024).
  9. Уварова О., Саприкіна М. Відповідальна поведінка бізнесу в часи війни в Україні: Програма розвитку ООН, 2023. URL: https://www.undp.org/sites/g/files/zskgke326/ files/2023-10/undp-ua-zvit_vidpovidalna_povedinka_biznesu_v_chasy_viyny_v_ukraini_ukr. pdf. (дата звернення 4.04.2024).
  10. Best Marketing Teams. URL: https://best-marketing.com.ua/. (дата звернення 12.04.2024).
  11. Переможці Effie Ukraine. URL: https://effie.org.ua/winners/. (дата звернення 12.04.2024).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->