Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 3-4 (316-317), 87-92

Open Access Article

Реклама та рекламне середовище проти етики в діловому середовищі Словаччини

Веліка Лаура
відділ соціальних наук, коледж міжнародного бізнесу ISM Словаччина в Пряшові, м. Пряшів, Словаччина, e-mail: lauravelika@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0005-2741-0258

Цитувати статтю:

Веліка Л. Реклама та рекламне середовище проти етики в діловому середовищі Словаччини. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (316-317). С. 87-92.

Анотація

У минулому люди виробляли стільки продуктів, скільки могли спожити. Але нині виробництво в кілька разів перевищило споживання. Ось чому люди часто вибирають на основі різних аспектів і часто використовують різні ін- струменти. Найпоширеніше, що може на них зараз вплинути, – це реклама. Реклама є одним із найдавніших засобів комунікації, що сягає стародавнього Єгипту. Етимологічне походження слова реклама походить від французького слова «réclamer». Переклад цього терміна означає просити, вимагати. Існує багато визначень терміну реклама, які завжди залежать від автора. Деякі зосереджені на змісті концепції реклами з різних точок зору, з психологічної, економічної чи соціальної точки зору. Реклама, по суті, є повідомленням, завданням якого є охоплення цільової групи споживачів як форми комунікаційного засобу. У нашій публікації ми розглянемо цілі та типи рекламних кампаній, типи рекламних прийомів і професійні етичні кодекси в рекламі.

Ключові слова

реклама, етика, рекламна кампанія, рекламні прийоми, професійні етичні кодекси реклами.

JEL classification: M310; M370; M390; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-87-92

УДК: 659.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Burton, G., Jirák, J. Úvod do štúdia médií. Brno: Barrister & Principal. 2008. 391 р. ISBN 8085947676.
  2. Hanuláková, E. Etika v marketingu, Bratislava, Eurounion, 1996, 123 р. ISBN 978-80- 85568-56.
  3. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora predaja. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 р., ISBN 80- 716-9997-7.
  4. Samoregulácia funguje.Sme pri tom už viac ako 25 rokov. Retrieved from http://www.rpr. sk/sk/eticky-kodex.
  5. Scott, M. M. Roger Barker: A different kind of developmentalist. In W. E. Pickren, D. A. Dewsbury, & M. Wertheimer (Eds.), Portraits of pioneers in developmental psychology.Psychology Press. 2012. Р. 151-170.
  6. Mastný, J. Reklama vo svete médií. Praha: Vysoká škola hotelová, 2010. 160 p. ISBN 978- 80-87411-00-1.
  7. Boučková, J. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, xvii. 432 р. ISBN 80-717-9577-1.
  8. Vysekalová, Mikeš. Reklama: ako robiť reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 р. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
  9. Vjaterová, L. Oliviero Toscani: Reklama je navoňaná zdochlina [online]. Light Garden Magazine, ISSN 1804 – 1140, 25.11.2009 [cit. 2024-03-13]. Retrieved from http://www. lightgarden.cz/magazine/clanky/osobnosti/oliviero-toscani-reklama-je-navonena-zdechlina.
  10. Clow, K.E., Baack, D.: Reklama, propagácia a marketingová komunikácia. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. Р. 162-175.
  11. Šimonová, M.Analýza projektu „Český sen“ z hľadiska psychológie reklamy a právnej úpravy, Diplomová práca, Praha: VŠE, 2003

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->