Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 3-4 (316-317), 87-92
Open Access Article
Веліка Лаура
відділ соціальних наук, коледж міжнародного бізнесу ISM Словаччина в Пряшові, м. Пряшів, Словаччина, e-mail: lauravelika@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0005-2741-0258
Веліка Л. Реклама та рекламне середовище проти етики в діловому середовищі Словаччини. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (316-317). С. 87-92.
У минулому люди виробляли стільки продуктів, скільки могли спожити. Але нині виробництво в кілька разів перевищило споживання. Ось чому люди часто вибирають на основі різних аспектів і часто використовують різні ін- струменти. Найпоширеніше, що може на них зараз вплинути, – це реклама. Реклама є одним із найдавніших засобів комунікації, що сягає стародавнього Єгипту. Етимологічне походження слова реклама походить від французького слова «réclamer». Переклад цього терміна означає просити, вимагати. Існує багато визначень терміну реклама, які завжди залежать від автора. Деякі зосереджені на змісті концепції реклами з різних точок зору, з психологічної, економічної чи соціальної точки зору. Реклама, по суті, є повідомленням, завданням якого є охоплення цільової групи споживачів як форми комунікаційного засобу. У нашій публікації ми розглянемо цілі та типи рекламних кампаній, типи рекламних прийомів і професійні етичні кодекси в рекламі.
реклама, етика, рекламна кампанія, рекламні прийоми, професійні етичні кодекси реклами.
JEL classification: M310; M370; M390; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-87-92
УДК: 659.1