Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 7-8 (320-321), 114-119
Open Access Article
Вавдіюк Наталія Степанівна
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту, Луцький національний технічний університет, м. Луцьк, Україна, e-mail: n.vavdiyuk@lntu.edu.ua, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9100-3722
Галущак Валентина Леонідівна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, Луцький національний технічний університет, м. Луцьк, Україна, e-mail: galushchak.valentina@lntu.edu.ua, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1113-7400
Подаш Ангеліна Сергіївна
здобувач вищої освіти, ОПП «Менеджмент», Луцький національний технічний університет, м. Луцьк, Україна, e-mail: podasangelina@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0004-2431-4087
Вавдіюк Н. С., Галущак В. Л., Подаш А. С. Управління тоном голосу бренду кафедри менеджменту лнту в цифровому середовищі. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 7-8 (320-321). С. 114-119.
Нині не можна уявити діяльність ЗВО, факультету, кафедри без комунікаційної стратегії у соцмережах, які є цифровими інструментами просування їхнього бренду. Насиченість цифрового контенту потребує відповідного голосу та тону спілкування для забезпечення впізнаваності бренду. Сформовано методи досліджень для перевірки гіпотези: формування варіативності тонів бренду кафедри ЗВО призведе до вимірних відмінностей у враженнях користувачів від перегляду відео. Проаналізовано виміри тону голосу бренду на прикладі кафедри ЗВО: якісне тестування показників взає- модії голосу бренду кафедри ЗВО; кількісне онлайн-опитування щодо реалізованості тону бренду за критеріями друже- любності, надійності та бажаності. Множинний регресійний аналіз між досліджуваними факторами (привітність та достовірність, як незалежні змінні) засвідчив їх статистичну значущість за предикторами бажаності, як готовність рекомендувати бренд. Коефіцієнт множинного рівняння регресії даних відрізняється від 0 та є нижчим (p менше 0,05). Це свідчить про високу достовірність отриманих результатів. Встановлено, що вплив тону на сприйняття бренду досить значний: тон голосу бренду кафедри ЗВО потрібно перевіряти, як і інші елементи взаємодії з користувачем.
тон голосу бренду, соціальні мережі, цільова аудиторія, управління онлайн комунікаціями, цифрова комунікаційна стратегія.
JEL classification: D910; М310; I230; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-114-119
УДК: 339.138:341.31