Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 7-8 (320-321), 114-119

Open Access Article

Управління тоном голосу бренду кафедри менеджменту лнту в цифровому середовищі

Вавдіюк Наталія Степанівна
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту, Луцький національний технічний університет, м. Луцьк, Україна, e-mail: n.vavdiyuk@lntu.edu.ua, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9100-3722

Галущак Валентина Леонідівна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, Луцький національний технічний університет, м. Луцьк, Україна, e-mail: galushchak.valentina@lntu.edu.ua, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1113-7400

Подаш Ангеліна Сергіївна
здобувач вищої освіти, ОПП «Менеджмент», Луцький національний технічний університет, м. Луцьк, Україна, e-mail: podasangelina@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0004-2431-4087

Цитувати статтю:

Вавдіюк Н. С., Галущак В. Л., Подаш А. С. Управління тоном голосу бренду кафедри менеджменту лнту в цифровому середовищі. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 7-8 (320-321). С. 114-119.

Анотація

Нині не можна уявити діяльність ЗВО, факультету, кафедри без комунікаційної стратегії у соцмережах, які є цифровими інструментами просування їхнього бренду. Насиченість цифрового контенту потребує відповідного голосу та тону спілкування для забезпечення впізнаваності бренду. Сформовано методи досліджень для перевірки гіпотези: формування варіативності тонів бренду кафедри ЗВО призведе до вимірних відмінностей у враженнях користувачів від перегляду відео. Проаналізовано виміри тону голосу бренду на прикладі кафедри ЗВО: якісне тестування показників взає- модії голосу бренду кафедри ЗВО; кількісне онлайн-опитування щодо реалізованості тону бренду за критеріями друже- любності, надійності та бажаності. Множинний регресійний аналіз між досліджуваними факторами (привітність та достовірність, як незалежні змінні) засвідчив їх статистичну значущість за предикторами бажаності, як готовність рекомендувати бренд. Коефіцієнт множинного рівняння регресії даних відрізняється від 0 та є нижчим (p менше 0,05). Це свідчить про високу достовірність отриманих результатів. Встановлено, що вплив тону на сприйняття бренду досить значний: тон голосу бренду кафедри ЗВО потрібно перевіряти, як і інші елементи взаємодії з користувачем.

Ключові слова

тон голосу бренду, соціальні мережі, цільова аудиторія, управління онлайн комунікаціями, цифрова комунікаційна стратегія.

JEL classification: D910; М310; I230; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-114-119

УДК: 339.138:341.31

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. How many people use social media? URL: https://www.oberlo.com/statistics/ how-manypeople- use-social-media (дата звернення: 20.02.2023 р.).
  2. Global brands. URL: https://www.kantar.com/campaigns/brandz/global (дата звернення: 20.02.2023 р.).
  3. Moran K. Tone-of-Voice Samples URL: https://www.nngroup.com/articles/ tone-voicesamples/ (дата звернення: 27.02.2023 р.).
  4. Barcelos R. H., Dantas D. C., Sénécal S. Watch your tone: How a brand's tone of voice on social media influences consumer responses. Journal of Interactive Marketing. 2018. Vol. 41. P. 60-80. DOI https://doi.org/10.1016/j.intmar.2017.10.001
  5. Dowling, G. R. and Staelin, R. A Model of Perceived Risk and Intended Risk- Handling Activity. Journal of Consumer Research. 1994. Vol. 21. P. 119-134.DOI http://dx.doi. org/10.1086/209386
  6. Akhavannasab, S., Dantas, D. & Senecal, S. Consumer empowerment in consumer–firm relationships: conceptual framework and implications for research. Academy of Marketing Science Review. 2018. Vol. 8. No. 3-4. P. 214-227. DOI https://dx.doi.org/10.1007/s13162-018-0120-4
  7. Vernuccio, M., Patrizi, M., & Pastore, A. Developing voice-based branding: Insights from the Mercedes case. Journal of Product & Brand Management. 2021. Vol. 30(5). P. 726-739. DOI https://doi.org/10.1108/JPBM-08-2019-2490
  8. De Waele, A., Schoofs, L., & Claeys, A. S. The power of empathy: The dual impacts of an emotional voice in organizational crisis communication. Journal of Applied Communication Research. 2020. Vol. 48(3). P. 350-371. DOI https://doi.org/ 10.1080/00909882.2020.1750669
  9. Maloney, D., Freeman, G., & Wohn, D. Y. Talking without a Voice. Understanding Nonverbal Communication in Social Virtual Reality. Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, 2020. 4(CSCW2). P. 1-25. DOI https://doi.org/10.1145/3415246.
  10. Schlesinger, W., Cervera-Taulet, A., & Wymer, W. The influence of university brand image, satisfaction, and university identification on alumni WOM intentions. Journal of Marketing for Higher Education. 2023.Vol. 33(1). P. 1-19. DOI https://doi.org/10.1080/08841241.2021.1874588

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->