Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 7-8 (320-321), 17-22

Open Access Article

Брендинг країни в сфері аграрного бізнесу як умова привабливого проживання

Андрейченко Андрій Вадимович
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, права та управління бізнесом, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: a.andreichenko@oneu.ukr.education, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1854-9099

Журило Сергій Сергійович
кандидат юридичних наук, пошукач ступеня доктора економічних наук кафедри економіки, права та управління бізнесом, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: zat-ukr@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-4355-5060

Цитувати статтю:

Андрейченко А. В., Журило С. С. Брендинг країни в сфері аграрного бізнесу як умова привабливого проживання. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 7-8 (320-321). С. 17-22.

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей вивчення брендингу країни у сфері аграрного бізнесу як умови привабливого проживання в ній, визначенню ефективної стратегії бренду країни у сфері агробізнесу, застосуванню інноваційних рішень для економічного розвитку. Ефективна стратегія бренду країни передбачає впровадження комплексу заходів, спрямованих на формування і поширення привабливого образу України як потужної, динамічної та відкритої для співпраці країни. Це включає розвиток туристичної інфраструктури, стимулювання інновацій у бізнесі та підтримку культурних ініціатив, що сприяють формуванню позитивного іміджу. Розгляд брендингу країни у сфері аграрного бізнесу як умови привабливого проживання, є не лише завданням влади та бізнесу, але й завданням щодо активної участі громадян у формуванні позитивного іміджу та розвитку країни загалом. Заохочується співпраця на всіх рівнях суспільства для досягнення спільної мети – створення України, яка визначатиметься не лише своєю історією, але й сучасним образом, привабливим для усіх, хто прагне знайти в ній свій дім та можливості для самореалізації.

Ключові слова

брендинг, розвиток країни, агробізнес, інновації, стратегія, економічний розвиток, безпечність, територіальний брендинг, фінансовий добробут.

JEL classification: O150; O180; D600; Q100; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-17-22

УДК: 330.34:338.435:346.544.4

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Вакар Т. В. Брендинг сільських територій: автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.03. Житомир, 2017. 23 с.
  2. Калініченко С., Сподар К. Особливості формування брендінгу територій. Modeling the development of the economic systems. URL: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/ article/view/85 DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2022-5-12 (дата звернення 04.06.2024)
  3. Кузьмук О. Територіальний брендінг як інструмент місцевого розвитку. Вісник Львівського університету. 2018. Вип. 16. С. 156-161.
  4. Нагорняк Т. Бренди країн світу. Імідж українських регіонів у контексті розбудови бренда «Україна». Освіта регіону. 2009. № 1. URL: https://social-science.uu.edu.ua/article/62 (дата звернення 04.06.2024)
  5. Одарченко К. Репутація країни та національні бренди. URL: https://lb.ua/blog/ katerina_odarchenko/484614_reputatsiya_krain_natsionalni.html (дата звернення 05.06.2024)
  6. Петь І., Олійник І., Тертиця О. Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій. Галицький економічний вісник. 2020. № 4. С. 173-180. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/65/875.pdfhttps://doi.org/10/33108/galicianvisnyk. tntu_2022/04/173 (дата звернення 06.06.2024).
  7. Національний бренд України: крізь призму сприйняття держави за кордоном. URL: https://adastra.org.ua/blog/nacionalnij-brend-ukrayini-kriz-prizmu-sprijnyattya-derzhavi-zakordonom (дата звернення 09.06.2024)
  8. Головачова О. С. Проблеми та перспективи розвитку інфраструктури аграрного ринку. Бізнес інформ. 2013. № 5. С. 178-183.
  9. Важинський Ф. Європейський досвід реформування аграрного сектору економіки: можливості для України: аналітична записка. URL: http://ird.gov.ua/irdp/e20160202.pdf (дата звернення 07.06.2024).
  10. Крюкова І. О., Степаненко С. В. Ефективність вітчизняного агробізнесу у призмі пріоритетів сталого розвитку. Агросвіт. 2022. № 9-10. С. 3-12. URL: http://www.agrosvit. info/?op=1&z=3598&i=0 DOI: 10.32702/2306-6792.2022.9-10.3 (дата звернення 07.06.2024).
  11. Урба С. І. Пріоритети та інструменти розвитку аграрного сектора в системі забезпечення економічної безпеки України: дис. … д-ра екон. наук: 08.00.03. Львів, 2019. 562 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->