Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 7-8 (320-321), 17-22
Open Access Article
Андрейченко Андрій Вадимович
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, права та управління бізнесом, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: a.andreichenko@oneu.ukr.education, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1854-9099
Журило Сергій Сергійович
кандидат юридичних наук, пошукач ступеня доктора економічних наук кафедри економіки, права та управління бізнесом, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: zat-ukr@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-4355-5060
Андрейченко А. В., Журило С. С. Брендинг країни в сфері аграрного бізнесу як умова привабливого проживання. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 7-8 (320-321). С. 17-22.
Стаття присвячена аналізу особливостей вивчення брендингу країни у сфері аграрного бізнесу як умови привабливого проживання в ній, визначенню ефективної стратегії бренду країни у сфері агробізнесу, застосуванню інноваційних рішень для економічного розвитку. Ефективна стратегія бренду країни передбачає впровадження комплексу заходів, спрямованих на формування і поширення привабливого образу України як потужної, динамічної та відкритої для співпраці країни. Це включає розвиток туристичної інфраструктури, стимулювання інновацій у бізнесі та підтримку культурних ініціатив, що сприяють формуванню позитивного іміджу. Розгляд брендингу країни у сфері аграрного бізнесу як умови привабливого проживання, є не лише завданням влади та бізнесу, але й завданням щодо активної участі громадян у формуванні позитивного іміджу та розвитку країни загалом. Заохочується співпраця на всіх рівнях суспільства для досягнення спільної мети – створення України, яка визначатиметься не лише своєю історією, але й сучасним образом, привабливим для усіх, хто прагне знайти в ній свій дім та можливості для самореалізації.
брендинг, розвиток країни, агробізнес, інновації, стратегія, економічний розвиток, безпечність, територіальний брендинг, фінансовий добробут.
JEL classification: O150; O180; D600; Q100; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-17-22
УДК: 330.34:338.435:346.544.4