ISSN 2415-3869 (Online) Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 12 (325), 94-98
Open Access Article
Жарська Ірина Олександрівна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри
маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: terana22@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-3213-6589
Хачірова Юлія Сергіївна
студентка 4 курсу кафедри маркетингу та міжнародної
логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: yuliagrenz@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0009-4945-8913
Отримано: 06.12.2024    Ухвалено: 10.12.2024    Опубліковано онлайн: 26.12.2024
Жарська І. О., Хачірова Ю. С. Партнерство «Нової Пошти» з українськими бізнесами: оптимізація процесів доставки останньої милі. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 12 (325). С. 94-98.
У статті розглянуто важливість логістики «останньої милі» у контексті сучасного ринку та визначено її ключову роль у формуванні конкурентних переваг для бізнесів. Метою роботи є аналіз партнерства ТОВ «Нова пошта» з українськими бізнесами у контексті логістики «останньої милі». Нами були використані такі методи: логічно- семантичний, аналіз, опис, порівняння, синтез тощо. Підкреслено, що ефективна логістика «останньої милі» дозволяє компаніям значно знижувати витрати, підвищувати швидкість доставки та зменшувати час, необхідний для обробки замовлень. Дослідження виявило, що саме ці фактори є критично важливими для забезпечення задоволеності споживачів, а також для зростання продажів у бізнесах-партнерах ТОВ «Нова Пошта». У статті також розглядаються останні тенденції в логістиці «останньої милі», зокрема, розвиток технологій, що полегшують доставку та повернення товарів, а також співпраця з бізнесами-партнерами «Нової Пошти». Стаття має важливе практичне значення для українських бізнесів, які прагнуть оптимізувати свої логістичні процеси.
логістика, «остання миля», підприємство, партнерство, бізнес, доставка.
JEL classification: М010; M110; O100; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-12-325-94-98
УДК: 656.073.7