Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 12 (325), 94-98

Open Access Article

Партнерство «Нової Пошти» з українськими бізнесами: оптимізація процесів доставки останньої милі

Жарська Ірина Олександрівна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: terana22@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-3213-6589

Хачірова Юлія Сергіївна
студентка 4 курсу кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: yuliagrenz@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0009-4945-8913

Цитувати статтю:

Жарська І. О., Хачірова Ю. С. Партнерство «Нової Пошти» з українськими бізнесами: оптимізація процесів доставки останньої милі. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 12 (325). С. 94-98.

Анотація

У статті розглянуто важливість логістики «останньої милі» у контексті сучасного ринку та визначено її ключову роль у формуванні конкурентних переваг для бізнесів. Метою роботи є аналіз партнерства ТОВ «Нова пошта» з українськими бізнесами у контексті логістики «останньої милі». Нами були використані такі методи: логічно- семантичний, аналіз, опис, порівняння, синтез тощо. Підкреслено, що ефективна логістика «останньої милі» дозволяє компаніям значно знижувати витрати, підвищувати швидкість доставки та зменшувати час, необхідний для обробки замовлень. Дослідження виявило, що саме ці фактори є критично важливими для забезпечення задоволеності споживачів, а також для зростання продажів у бізнесах-партнерах ТОВ «Нова Пошта». У статті також розглядаються останні тенденції в логістиці «останньої милі», зокрема, розвиток технологій, що полегшують доставку та повернення товарів, а також співпраця з бізнесами-партнерами «Нової Пошти». Стаття має важливе практичне значення для українських бізнесів, які прагнуть оптимізувати свої логістичні процеси.

Ключові слова

логістика, «остання миля», підприємство, партнерство, бізнес, доставка.

JEL classification: М010; M110; O100; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-12-325-94-98

УДК: 656.073.7

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Завадська О., Оксенюк К.. Сучасні інформаційні технології в розрізі транспортної та складської логістики. Економічний форум. 2024. Т. 1, № 4. С. 142–147. URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-4-18 (дата звернення: 30.10.2024).
  2. Свічинський С., Шимко О. Огляд поточної ситуації і шляхів підвищення ефективності доставки останньої милі у секторі електронної комерції. Сучасні технології в машинобу- дуванні та транспорті. 2023. Т. 2, № 21. С. 198–204. URL: https://doi.org/10.36910/automash. v2i21.1225 (дата звернення: 30.10.2024).
  3. Тяжкун Є. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики: сучасні тенденції. Економіка та суспільство. 2024. № 59. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72 (дата звернення: 30.10.2024).
  4. Шацька З. Я., Стужний О. С. Еволюція концепцій логістики в контексті трансформації технологічних укладів. Ефективна економіка. 2024. № 4. URL: https://doi.org/10.32702/2307- 2105.2024.4.63 (дата звернення: 30.10.2024).
  5. Даценко Д. Посилочні камери схову – як ефективний спосіб вирішення проблеми останньої милі доставки в Україні. Вісник Національного транспортного університету. 2023. Вип. 1, №. 55. URL: https://doi.org/10.33744/2308-6645-2023-1-55-098-107 (дата звернення: 30.10.2024).
  6. Россолов О. Оцінка ознак вибору каналу доставки кінцевими споживачами в рамках логістики останньої милі. Інноваційні матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. 2021. № 1. URL: https://doi.org/10.15588/1607-6885-2021-1-11 (дата звернення: 30.10.2024).
  7. ТОВ "Нова пошта". Офіційний сайт компанії. URL: https:// novapost.com/uk-ua/ (дата звернення: 30.10.2024).
  8. Послуга «Легке повернення. ТОВ "Нова пошта"». URL: https:// novaposhta.ua/lpb/?utm_ source=site&utm_medium=referral&utm_campaign=npu_lpb (дата звернення: 30.10.2024).
  9. ТОВ «Розетка. УА». Офіційний сайт магазину. URL: https://rozetka.com.ua/ (date of access: 30.10.2024).
  10. ТОВ «Ельдорадо». Youcontrol. URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_ details/13917349/ (дата звернення: 30.10.2024).
  11. ТОВ «Інтертоп Україна». Youcontrol. URL: https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/ company_details/41097426/ (дата звернення: 30.10.2024).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->