Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2025, 2 (327), 7-12
Open Access Article
Кузнєцова Марина Аркадіївна
кандидат економічних наук, доцент, старший науковий співробітник відділу інтеграції науки, освіти та бізнесу, Державна установа «Інститут ринку і економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України», м. Одеса, Україна, e-mail: kuznetsova.zzk@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-7055-7168
Гейко Людмила Михайлівна
кандидат економічних наук, доцент, старший науковий співробітник відділу інтеграції науки, освіти та бізнесу, Державна установа «Інститут ринку і економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України», м. Одеса, Україна, e-mail: geykoluda@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9863-9176
Кузнєцова М. А., Гейко Л. М. Дуальна освіта у контексті реалізації цілей сталого розвитку. Науковий вісник Одеського національного економічного університету; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса : Одеський національний економічний університет. 2025. № 2 (327). С. 7-12.
Мета роботи полягає у дослідженні теоретичного змісту та практичного застосування дуальної освіти як одного з механізмів реалізації Цілей сталого розвитку. Методика дослідження базується на застосуванні методів наукової абстракції, аналізу та синтезу, а також були використані такі прийоми аналізу як узагальнення, порівняння, графічний метод. Результати дослідження надали змогу обґрунтувати позицію щодо визнання дуальної форми навчання як інноваційного механізму, впровадження якого сприятиме формуванню міст, що навчаються, та, загалом, реалізації Цілей сталого розвитку. Практична значимість дослідження полягає у поширенні розвитку дуальної освіти як елементу зміни парадигми навчального процесу відповідно до реалій сучасного економічного середовища на глобальному рівні як одного з механізмів практичної реалізації в Україні принципів концепції міст, що навчаються.
Цілі сталого розвитку; якість освіти; місто, що навчається; дуальна освіта; Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються; освітній рівень населення; інноваційна економіка.
JEL classification: F430; H400; H520; I280; J240; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2025-2-327-7-12
УДК: 377.091.33-027.22