Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2025, 3 (328), 92-99

Open Access Article

Стратегічне управління розвитком глобальних електронних компаній на прикладі Samsung Electronics Україна

Мартинова Наталя Степанівна
кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра менеджменту організацій, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: natalkamartinova@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-0303-7410

Чень Тін
здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти кафедри менеджменту організацій, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: 1332787201@qq.com

Цитувати статтю:

Мартинова Н. С., Чень Тін. Стратегічне управління розвитком глобальних електронних компаній на прикладі Samsung Electronics Україна. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2025. № 3 (328). С. 92-99.

Анотація

У статті досліджено практики стратегічного управління розвитком глобальних електронних компаній на українському ринку на основі аналізу операційних стратегій ТОВ «Самсунг Електронікс Україна». Мета дослідження включає ідентифікацію зовнішніх факторів, що впливають на процеси стратегічного прийняття рішень в мультинаціональних електронних компаніях в умовах військового конфлікту; оцінку механізмів стратегічної адаптації ТОВ «Самсунг Електронікс Україна» у відповідь на безпрецедентні ринкові потрясіння; аналіз ефективності методології стратегічного планування в структурах глобальних корпорацій на нестабільних ринках; формулювання рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного управління для компаній електронної галузі, що стикаються з подібними викликами на територіях, охоплених конфліктом.

Ключові слова

стратегічне управління, електронна галузь, транснаціональні компанії, Samsung Electronics, механізми адаптації, конфліктні умови, цифрова трансформація, операційна ефективність.

JEL classification: М110; F210; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2025-3-328-92-99

УДК: 339.9:005.21

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Brorström, S. (2023). The sustainability shift: The role of calculative practices in strategy implementation. Financial Accountability and Management. Vol. 39, Is. 1, pp. 3-17. DOI: https://doi.org/10.1111/faam.12289. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/faam.12289 (дата звернення 4.04.2025).
  2. Bryson, J. & George, B. (2020). Strategic Management in Public Administration. Oxford Research Encyclopedia of Politics. pp. 1-26. DOI: https://doi.org/10.1093/ACREFORE/9780190228637.013.1396 URL: https://www.researchgate.net/publication/337472823_Strategic_Management_in_Public_Administration (дата звернення 4.04.2025).
  3. Harrison, J. S., Barney, J. B., Freeman, R. E., Phillips, R. A. (2019). The Cambridge handbook of stakeholder theory. Cambridge: Cambridge University Press. 438 p.
  4. Hussey, D. E. (2007). Strategic Management: From Theory to Implementation. London: Routledge. 612 p.
  5. Ivančić, V. (2013). The biggest Failures in managing Strategy Implementation. Interdisciplinary Management Research. Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics, Croatia, vol. 9, pp. 197-208. URL: https://www.researchgate.net/publication/263275596_The_biggest_Failures_in_managing_Strategy_Implementation (дата звернення 4.04.2025).
  6. Köseoglu, M. A., Altin, M., Chan, E., Aladag, O. F. (2020). What are the key success factors for strategy formulation and implementation? Perspectives of managers in the hotel industry. International Journal of Hospitality Management. Vol. 89. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102574 URL: https://www.researchgate.net/publication/341913867_What_are_the_key_success_factors_for_strategy_formulation_and_implementation_Perspectives_of_managers_in_the_hotel_industry (дата звернення 4.04.2025).
  7. Kuznetsova I. Theoretical Bases of Monitoring in the Process of Management of Sustainable Development of the Enterprise / I. Kuznetsova, M. Baldzhy, I. Vidomenko, J. Karpenko, O. Balabash // Education Excellence and Innovation Management through Vision 2020: Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference, 10-11 April 2019. Granada, Spain: IBIMA, 2019. P. 7674-7685. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11505 (дата звернення 4.04.2025).
  8. Samsung Electronics. Офіційний вебсайт. URL: https://www.samsung.com/ (дата звернення 7.04.2025).
  9. Fortune Global 500. Офіційний вебсайт рейтингового агентства Fortune. URL: https://fortune.com/ranking/global500/ (дата звернення 7.04.2025).
  10. Товариство з обмеженою відповідальністю «Самсунг Електронікс Україна Компані». Річна звітність. Офіційний вебсайт платформи Clarity Project. URL: https://clarity-project.info/edr/36048094 Samsung Electronics. Офіційний вебсайт. (дата звернення 7.04.2025).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->