Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 6, 25-32
Open Access Article
Геворгян Левон
аспірант, кафедра економіки і менеджменту, Європейська Регіональна Академія Кавказу (Вірменія), e-mail:levongevdav@gmail.com
Геворгян Л. Великі дані в електронній комерції / Л. Геворгян // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 6(248). – С. 25-32.
У статті розглядаються нові та інноваційні рішення з електронної комерції та обробки великих даних. Вона розкриває проблеми, які можуть існувати в сучасних фірмах електронної комерції, і наводить приклади компаній, які вже займалися такими проблемами. Важлива частина використання хмарних обчислень для фірм електронної комерції – це рішення, пов'язані з аналізом обробки великих даних, що пропонуються. Фірми можуть застосовувати ці послуги для аналізу маршруту переміщення користувача (clickstream analysis), аналітики в режимі реального часу, аналізу файлу реєстрації, прогнозної або передбачувальної аналітики тощо. Крім того, після відповідного аналізу обробки великих обсягів даних можуть знайдені нові кореляції, які раніше були невідомі. Кожне з вищезазначених застосувань має реальний потенціал для розвитку компаній електронної комерції та надання їм значних конкурентних переваг. Розумне використання обробки великих даних може навіть відзначити експоненціальне зростання клієнтів, що призведе до збільшення прибутку. Отже, основна ідея цієї статті – показати, що запуск бізнесу в хмарних обчисленнях і використання інструментів аналізу обробки великих обсягів даних буде гарним рішенням для компаній електронної комерції, і з їх допомогою вони зможуть отримати великі вигоди.
електронна комерція, великі дані, інструменти електронної комерції, Google, Amazon.
JEL classification: F100 M290
УДК: 339.16