Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 6, 25-32

Open Access Article

Великі дані в електронній комерції

Геворгян Левон
аспірант, кафедра економіки і менеджменту, Європейська Регіональна Академія Кавказу (Вірменія), e-mail:levongevdav@gmail.com

Цитувати статтю:

Геворгян Л. Великі дані в електронній комерції / Л. Геворгян // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 6(248). – С. 25-32.

Анотація

У статті розглядаються нові та інноваційні рішення з електронної комерції та обробки великих даних. Вона розкриває проблеми, які можуть існувати в сучасних фірмах електронної комерції, і наводить приклади компаній, які вже займалися такими проблемами. Важлива частина використання хмарних обчислень для фірм електронної комерції – це рішення, пов'язані з аналізом обробки великих даних, що пропонуються. Фірми можуть застосовувати ці послуги для аналізу маршруту переміщення користувача (clickstream analysis), аналітики в режимі реального часу, аналізу файлу реєстрації, прогнозної або передбачувальної аналітики тощо. Крім того, після відповідного аналізу обробки великих обсягів даних можуть знайдені нові кореляції, які раніше були невідомі. Кожне з вищезазначених застосувань має реальний потенціал для розвитку компаній електронної комерції та надання їм значних конкурентних переваг. Розумне використання обробки великих даних може навіть відзначити експоненціальне зростання клієнтів, що призведе до збільшення прибутку. Отже, основна ідея цієї статті – показати, що запуск бізнесу в хмарних обчисленнях і використання інструментів аналізу обробки великих обсягів даних буде гарним рішенням для компаній електронної комерції, і з їх допомогою вони зможуть отримати великі вигоди.

Ключові слова

електронна комерція, великі дані, інструменти електронної комерції, Google, Amazon.

JEL classification: F100 M290

УДК: 339.16

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Ecommerce Europe, Global E-Commerce B2C Report, 2016 [Electronic resource] – Access mode: https://www.ecommercewiki.org/wikis/www.ecommercewiki.org/images/5/56/Global_B2C_Ecommerce_Report_2016.pdf
  2. Investopedia - Sharper Insight. Smarter Investing.[Electronic resource] – Access mode: http://www.investopedia.com
  3. EngineersGarage | Inspiring Creations [Electronic resource] – Access mode: https://www.engineersgarage.com
  4. Business News Daily: Small Business Solutions & Inspiration [Electronic resource] – Access mode: http://www.businessnewsdaily.com
  5. Predictive Analytics Today [Electronic resource] – Access mode: http://www.predictiveanalyticstoday.com
  6. Razorfish: Here for tomorrow [Electronic resource] – Access mode: https://www.razorfish.com
  7. Cloud Computing From Amazon - Start Building On AWS Today‎ [Electronic resource] – Access mode: https://aws.amazon.com
  8. google.com - Google Cloud Platform - Решения будущего‎ [Electronic resource] – Access mode: https://cloud.google.com
  9. zulily | something special every day [Electronic resource] – Access mode: https://www.zulily.com
  10. Statista – The portal for statistics [Electronic resource] – Access mode: https://www.statista.com

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->