Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 8, 162-173
Open Access Article
Чабанова Арина
магістрант, Одеський національний економічний уніерситет, e-mail:chabanova.ar@gmail.com
Чабанова Арина. Успішна стратегія розвитку веб-студії в Україні. / А. Чабанова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 8(260). – С. 162-173.
Актуальність даної теми полягає в тому, що розробка стратегії розвитку підприємства невіддільна від вирішення питань його перспективного функціонування. Саме ретельно продумана стратегія дозволяє керівництву підприємства щодня вирішувати не просто поточні завдання розвитку бізнесу, а й завдання, які працюють на головну мету й подальшу перспективу. У даній статті викладено матеріал про складання стратегії компанії на прикладі веб-студії. На сучасному етапі розвитку економіки головним напрямком стратегії кожної компанії стає підвищення конкурентоспроможності для закріплення її позицій на ринку з метою отримання прибутку. У статті представлена статистика кількості "живих" веб-студій України (2017-2018 рр.). За даними дослідження в Україні за 2018 р. виявили 886 діючих веб-студій. Саме стратегія розвитку дозволяє digital-агентств або вижити в умовах жорсткої конкуренції, або досягти конкурентних переваг на ринку. В зв’язку з тим, що єдиної стратегії для всіх підприємств не існує, кожне з них розробляє свою стратегію на основі аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища, можливості власного потенціалу, своїх цілей і місії. Будь-яка стратегія повинна контролюватися керівництвом, яке в свою чергу, складає плани розвитку, ставить задачу перед підрозділами, розробляє систему стимулювання і мотивації співробітніків. Для успішної діяльності компанії керівники більшу частину свого часу повинні присвячувати стратегічним завданням. В дослідженні розглянуто поетапні кроки зі створення успішної стратегії веб-студії: проводиться аналіз поточного стану підприємства, поєднання планів підприємства по його ресурсами, підготовка введення змін, проводиться аналіз ризиків і коригування стратегії. Ще один важливий факт полягає в тому, що необхідно якомога раніше обговорювати розподіл і використання ресурсів компанії, чітко визначати пріоритети й постійно відстежувати результати діяльності як компанії так і її підрозділів. Також, в статті описується на питання керівник повинен направити фокус своєї уваги для того, щоб веб-студія стала великої IT-компанією.
стратегія компанії, стратегічне планування, стратегічний менеджмент, робота веб-студії, розвиток IT-компанії, менеджмент, digital-агентство, цілі компанії, отримання прибутку, конкурентоспроможність, система CRM.
JEL classification: L190
УДК: 658.5.012.2