Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 9 (322), 81-92

Open Access Article

Основні підходи до створення сайтів у контексті digital-комунікації та взаємодії зі споживачами

Бондаренко Олена Михайлівна
кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: 7871996@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9853-5051

Стрій Любов Олексіївна
доктор економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: striyla@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-4683-1806

Цитувати статтю:

Бондаренко О. М., Стрій Л. О. Основні підходи до створення сайтів у контексті digital-комунікації та взаємодії зі споживачами. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 9 (322). С. 81-92.

Анотація

Метою статті є дослідження різних технологічних рішень та методів створення веб-сайтів, які оптимізу- ють взаємодію з клієнтами у digital-просторі, огляд популярних платформ та інструментів, що використовуються для розробки сайтів, включаючи CMS (Content Management System), SaaS-платформи, конструктори сайтів, а також послуги веб-студій і фрілансерів, розгляд переваг та недоліків кожного підходу для різних бізнес-цілей, з акцентом на підвищення задоволеності та взаємодії зі споживачами в онлайн-середовищі. Під час проведення дослідження використано методи структурно-логічного аналізу, порівняння та узагальнення результатів дослідження. Методологічною та інформаційною основою роботи є наукові праці, матеріали періодичних видань, ресурси Internet. Результати дослідження дають підста- ви для низки висновків. Вибір методу розробки вебсайту варто базувати на розумінні вашого бізнесу, бюджету, цілей та ресурсів. Підхід до створення сайту повинен підтримувати вашу стратегію digital-комунікації та взаємодію зі споживачами, забезпечуючи максимально ефективне представлення вашого бренду в Інтернеті. Практична значимість статті полягає у розгляді критичних аспектів розробки веб-сайтів, які безпосередньо впливають на успіх бізнесу в цифрову еру. Правильний підхід до створення веб-сайту дозволить покращити користуваць- кий досвід, оптимізувати вибір платформи, підвищити конверсію та зміцнити бренд.

Ключові слова

сайт, digital-комунікації, поведінка споживачів, системи управління контентом CMS (Content Management System), SaaS-платформа (Software as a Service), конструктор сайтів.

JEL classification: М 300:310; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-9-322-81-92

УДК: 366.322(477)

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бондаренко О. М., Стрій Л. О. Вплив сучасних digital-комунікацій на поведінку спожи- вача. Бізнес Інформ. 2024. №2. C. 346–355. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-346- 355
  2. Дячук І. Модель контент-маркетингу для ефективного управління веб-контентом. Вчені записки Університету “КРОК”. 2021. № 2(62). С. 82–91. https://doi.org/10.31732/2663- 2209-2021-62-82-91
  3. Зрибнєва І. Використання відеоконтенту в маркетингу: стратегії створення, розпо- всюдження та взаємодії зі споживачами. Економіка та суспільство. 2024. № 59. https://doi. org/10.32782/2524-0072/2024-59-32
  4. Стрій Л. О., Чукурна О. П., Бондаренко О. М. Віртуальний маркетинг в комунікаціях. Інфраструктура ринку. Економіка та управління національним господарством. 2023. № 70. С. 27-33. https://doi.org/10.32782/infrastruct70-5
  5. Bhavani U., Swetha Ms. G. Software as a service (Saas) at Tata consultancy services. International Journal of Progressive Research in Engineering Management and Science. 2024. № 4(6). Р. 1140-1146. https://doi.org/10.58257/ijprems34977
  6. Huda B., Priyatna B. Penggunaan Aplikasi Content Management System (CMS) Untuk Pengembangan Bisnis Berbasis E-commerce. Systematics. 2019. № 1(2). Р. 81-88. https://doi. org/10.35706/sys.v1i2.2076
  7. Irfannudin F. A., Hamdani A. U. Implementasi system E-commerce pada Guna Motor berbasis content management system (CMS) WordPress. Idealis: InDonEsiA JournaL Information System. 2020. № 3(1). Р. 42–48. https://doi.org/10.36080/idealis.v3i1.1491
  8. Nugroho A., Irawan H. Implementasi E-commerce menggunakan content management system (CMS) untuk memperluas pemasaran pada Indah Jaya Sport. Idealis: InDonEsiA JournaL Information System. 2021. № 4(4). Р. 137–146. https://doi.org/10.36080/idealis.v4i2.2852
  9. Pramusinto W., Harsanto K., & Syavira, M. D. Perancangan content management system (CMS) website profil sekolah dengan model cloud computing Saas. Idealis: InDonEsiA JournaL Information System. 2024. № 7(1) Р. 1–10. https://doi.org/10.36080/idealis.v7i1.3088
  10. Sayginer C. Software as a service (SaaS) as eniliki technology: investigating the challenges and barriers of non-SaaS users. International Journal of Management Economics and Business. 2023. № 19(3). Р. 501-515. https://doi.org/10.17130/ijmeb.1249540

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->