Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2024, 9 (322), 81-92
Open Access Article
Бондаренко Олена Михайлівна
кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: 7871996@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9853-5051
Стрій Любов Олексіївна
доктор економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної логістики, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: striyla@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-4683-1806
Бондаренко О. М., Стрій Л. О. Основні підходи до створення сайтів у контексті digital-комунікації та взаємодії зі споживачами. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 9 (322). С. 81-92.
Метою статті є дослідження різних технологічних рішень та методів створення веб-сайтів, які оптимізу- ють взаємодію з клієнтами у digital-просторі, огляд популярних платформ та інструментів, що використовуються для розробки сайтів, включаючи CMS (Content Management System), SaaS-платформи, конструктори сайтів, а також послуги веб-студій і фрілансерів, розгляд переваг та недоліків кожного підходу для різних бізнес-цілей, з акцентом на підвищення задоволеності та взаємодії зі споживачами в онлайн-середовищі. Під час проведення дослідження використано методи структурно-логічного аналізу, порівняння та узагальнення результатів дослідження. Методологічною та інформаційною основою роботи є наукові праці, матеріали періодичних видань, ресурси Internet. Результати дослідження дають підста- ви для низки висновків. Вибір методу розробки вебсайту варто базувати на розумінні вашого бізнесу, бюджету, цілей та ресурсів. Підхід до створення сайту повинен підтримувати вашу стратегію digital-комунікації та взаємодію зі споживачами, забезпечуючи максимально ефективне представлення вашого бренду в Інтернеті. Практична значимість статті полягає у розгляді критичних аспектів розробки веб-сайтів, які безпосередньо впливають на успіх бізнесу в цифрову еру. Правильний підхід до створення веб-сайту дозволить покращити користуваць- кий досвід, оптимізувати вибір платформи, підвищити конверсію та зміцнити бренд.
сайт, digital-комунікації, поведінка споживачів, системи управління контентом CMS (Content Management System), SaaS-платформа (Software as a Service), конструктор сайтів.
JEL classification: М 300:310; DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-9-322-81-92
УДК: 366.322(477)